Polo fra 1994 døjer med at starte.

Hej.

Jeg har købt mig en gammel polo fra 1994 som bil nr 2, men her 14 dage efter køb er den blevet lidt træls til at starte.

Jeg skal holde den utrolig længe på starteren med speederen i bund, så til sidst så hopper den igang, men så skal man lige holde speederen nede, til den begynder at tage mange omdrejninger, og derefter kan den så holde sig i tomgang.

Hvis så den bliver stoppet igen, er der der ingen problemer før den har stået stille i en del timer.

Den har hopet lidt ved gearskift imens jeg kørte, men det er den stoppet med igen.

Nogen der har en ide til hvad det kan være, jeg skal have kigget på???
Hej. Jeg har købt mig en gammel polo fra 1994... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Subwoof, jeg mener at huske de gamle poloer har en hallgiver i strømfordeleren med en blændeplade der kører med rotoren rundt


 

Okay, det vil sige at det jeg skal arbejde lidt på nu, det er rotor/strømfordeler og så temperatur følere.
Inden jeg overtog bilen blev der sat et brugt (gasspjæld), da selv indsprøjnings dysen var gået til, har overvejet lidt om fejlen kan ligge i den del vi har sat på den. Men prøver lige de andre ting i mener kunne være fejlen.

Tak for hjælpen indtil videre.
Disse gasspjæld kan virkelig drille. Men har du prøvet det her med at snapse den som jeg beskrev. Jeg har også skiftet spjæld på min. Jeg aner ikke om det er samme motor som din. Min er en 1,6 MPI motor. Et spjæld kostede 175 brugt i tyskland (ebay) Bilen skal grundindstilles med en computer efter det er monteret.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Det burde ikke være nødvendigt at grund ind stille, jeg ville dog ikke mistænke den del først
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis