Nye klinker i bruseniche pga. fugt

Hej alle

Da jeg har fået at vide af min tidligere byggesagkyndige at der er fugt i gulvet i brusenichen (måling), pga. en defekt fuge ved afløbet. Så vil jeg nu skifte klinkerne.

Gulvet i badeværelset er med vandbåren gulvvarme.

Men jeg er i tvivl om hvor langt jeg skal ned for at få fugten ud. Jeg kunne fjerne klinkerne og så lade betonen nedenunder tørre, men det ville tage for lang tid, og er måske heller ikke nok?

Hvis det ikke er nok, så bliver jeg nok nødt til at bryde betonet op, men så er spørgsmålet om hvor langt jeg så skal ned, for at få bugt med al fugten?

Mvh
Hej alle Da jeg har fået at vide af min... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Er nu alligevel lidt bekymret, men I har vel forhåbentlig styr på det?
Så jeg kan sove roligt om natten......
Så skal jeg kun have skiftet silikonefugerne på væggene, da de ser ret slidte ud og er tæt på at slippe. Og så er farven på den udskiftede fuge ved afløbet helt hen i skoven, i forhold til de andre fuger i badeværelset.

Men hvis jeg bare kan nøjes med det, så er jeg en meget glad mand
Skrevet af XDoubleX på 14 jan 2014 15:31
Så skal jeg kun have skiftet silikonefugerne på væggene, da de ser ret slidte ud og er tæt på at slippe. Og så er farven på den udskiftede fuge ved afløbet helt hen i skoven, i forhold til de andre fuger i badeværelset.

Men hvis jeg bare kan nøjes med det, så er jeg en meget glad mand
Hvis du udskifter silikone fugerne så husk at det skal være sanitets silikone, fugen i gulvet, tjah hvis du ikke kan leve med det må du jo igang, men tænk lige på at det er altså ikke en alter tavle du går rundt på. Der findes ikke husejere der kan sige at deres hus er 100 % fejlfrit, er det dét du stiler efter håber jeg du har samme indtægt som en vis Hr. Møller

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis