Beslag for påhængsmotor knækket ?

Hej alle hjælpsomme mennesker 

Jeg har kig på en båd med følgende skade på ophænget for motor og jeg skal lige bruge jeres vurdering på om det er til at lave. . Jf sælger er det sket ved at grundstøde med "benet" og beslaget er knækket . .Det koster jf. sælger 3500,- for beslagget men han mener dog det kan svjeses.. . 

Nogen der har et bud på dette ? 

mange tak

https://dl.dropboxusercontent.com/u/101768898/b%C3%A5dskade2.png

https://dl.dropboxusercontent.com/u...skade3.JPG


 Mvh. Nikolai 

Hej alle hjælpsomme mennesker  Jeg har kig på... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen


Har snakket med sælger over mail og han er ikke interesseret i at sælge båden uden motor. . .

Så nu handler det om jeg vil over og kigge på båden også evt. give et bud, jeg skal dog vøre 100% sikker på prisen på det beslag jeg har set en del på Ebay til omkring 1500 kr men der er ikke umildbart en der passer


 Mvh. Nikolai 

Jeg synes du skal prøve at se båden i første omgang og hvis du stadig er interesseret ville jeg se om ikke sælger kunne lokkes til at udføre reparationen så du kan få prøvet båden.


 

Skrevet af grossmann på 07 jan 2014 07:20
Jeg synes du skal prøve at se båden i første omgang og hvis du stadig er interesseret ville jeg se om ikke sælger kunne lokkes til at udføre reparationen så du kan få prøvet båden.

Hej igen .. Mange tak for hjælpen, jeg vender tilbage når jeg har set båden  

 Mvh. Nikolai 

Hej

Jeg foreslår, at du bedømmer det således:
Båden ser meget pæn og velholdt ud - og prisen virker fornuftig.
- det vil spare dig en masse arbejde med at pynte op på en billigere båd. (Naturligvis forudsat at der ikke er skavank i hækken eller den slags alvorlige ting)

Motoren er lidt mindre vigtig i den store sammenhæng ( det er jo nemt at skifte) - og kan du få et afslag så er det fint.
Du kan MÅSKE tage motoren med til en forhandler med værksted, og bytte motoren ind, hvis du køber en anden, som er helt i orden.
Et værksted kan bedre tage en defekt motor ind og ordne det, dermed kan det blive nemmere og billigere, end hvis du selv skal skaffe udskiftningsdel.

Jeg har selv engang byttet over på den måde - mvh A.

To ulykker kommer sjældent alene.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis