Hobby kompressor

Hej! Hjalp lige min kammerat med at rydde et værksted. I hjørnet stod en lille hobby kompressor i fin stand, som han ikke kan få til at gi luft nok. Jeg tog den med hjem på værksted. Men kan heller ikke få den til at yde mere end 3 bar. Den er konstrueret til 10 bar. Jeg har taget føde rør fra cylinder af og der kommer masser af luft. Der er ingen utætheder og begge manometre (der er to udgange) viser ens og den holder trykket. Kan der være knækket en ring i cylinderen, så den alligevel ikke giver luft nok. Den slår aldrig fra på automatikken.
Nogen der har de vises sten?

 

Hej! Hjalp lige min kammerat med at rydde et... Vis hele indlægget
46 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tror du at naboen kan bruge den da 
Hmmmm har du prøvet at måle trykket med andet end det monterede manometer 
Yes sir! 3 bar præcist og det er ikke nok til bare en pistol. Oveni er konen begyndt at spørge efter en trebenet skammel jeg skulle lime benene fast på - og to gamle skolestole, der skulle have malet stel (de står lige bag kompressoren). Jeg er en stakkels, gigtplaget, forfulgt pensionist med udsigt til et gråt efterår i mit liv..... SUK!

 

Inden du nu kommer til at have min hårfarve, kunne du jo lave den ubeskriveler flotte bue med kompressoren dog ude på lodsen !
En ny og bedre koster ikke alverden, og limer du nu den stol kan der vel forhandles med fruen om en ny kompressor kontra malede skole stole 
Hej. Jeg hittede kompressoren fra min makker, der ville smide den ud. Og det var rent nysgerrighed, om jeg kunne få den igang. Jeg har skam een i forvejen, som har fulgt mig trofast gennem tre husrevationer. Men tak ellers. Problemet er, at inden limen er tør på skamlen, dukker der to skabe op til soveværelset, som skal samles og monteres, "man" har endnu ikke besluttet hvor de skal stå, " men du kan jo flytte lidt rundt på dem" . Bag dem er en egeplade der skal slibes ned, en gammel armstol med flet der "vupti" skal have lædersæde og ryg. To overskabe i fruens syrum, der alligevel ikke skulle have været hængt op på gavlen. To franskbrød, der skal bages og nu kommer den yngste hjem i weekenden og vil snakke lidt om et lån. Håndværker: jeg HAR din hårfarve ... På alle fire strå.
Ha en grrrr dag!

 

Tjah ! Der er jo dem der siger: 5 minutters nydelse, 18 års fortrydelse 

Da jeg endnu ikke har aregeret stopklods for luft gyngerne på Bakken, har jeg alt mit hår endnu og i en passende længde à en halv meters penge.
Godt nytår! Kompressoren er begravet og der er sunget ud!

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også