Hobby kompressor

Hej! Hjalp lige min kammerat med at rydde et værksted. I hjørnet stod en lille hobby kompressor i fin stand, som han ikke kan få til at gi luft nok. Jeg tog den med hjem på værksted. Men kan heller ikke få den til at yde mere end 3 bar. Den er konstrueret til 10 bar. Jeg har taget føde rør fra cylinder af og der kommer masser af luft. Der er ingen utætheder og begge manometre (der er to udgange) viser ens og den holder trykket. Kan der være knækket en ring i cylinderen, så den alligevel ikke giver luft nok. Den slår aldrig fra på automatikken.
Nogen der har de vises sten?

 

Hej! Hjalp lige min kammerat med at rydde et... Vis hele indlægget
46 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Man spare meget plads og mange penge til bygninger, når man har en hustru, der smider ud mens man har en periode på havet.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

@ Chr.
Hvor gør du så af brædder og tømmer, stålplader, emnejern, ruller med stof, boltvarer, skruer og søm, maling, olier, blandemaskine, sækkevogn, motorkran, gearkasseløfter, træpiller, reservemotorer, reservegearkasser, håndværktøj i rå mængder,  ekstra differentiale, motorsav, motor hækklipper, rundsave, stiksave, fukssvanse, 2-søjlet lift, smøre midler, rustbeskyttelsesmidler, reservedele, bremseværktøj, måleværktøj, gummipropper, splitter, samlemuffer og klemtænger, ekstra fælge og dæk, svejseværker, stiger, brænde, reservesæder, reserve karrosseridele, traktoren, ekstrabiler, reservedelsbiler, trillebøre, stationær motor, generatorer, spildolietønder, dunke og beholdere, der er gode at have og tusindvis af andre rare sager?
Lader du hustruen stritte sådant guld ud?

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej.
Du glemte fyr, brændeovne, JF-vogne og mejetærskere og trailere i forskellig grad af opløsning

mvh

 varmetossen

He he da vi købte vores hus sagde vi til ejendoms mægleren at det første der skulle fjernes var det grimme skur på 25 M2 der stod i baghaven...
 
Nu 5 år senere står det stadig og er nu fyldt med alle de gode sager, som ikke lige skal smides ud

Så nu er jeg begyndt at tænke på om et rejsnings tag vil give mig lidt mere plads til alle mine ting  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af ktm på 22 dec 2013 18:43
@ Chr.

Lader du hustruen stritte sådant guld ud?
Måske det var på tide at få skiftet Hustruen ud, for hun fylder da for meget i dit liv Chr.

Annonce
Skrevet af Klaus Lundstedt på 22 dec 2013 19:15
Hej.
Du glemte fyr, brændeovne, JF-vogne og mejetærskere og trailere i forskellig grad af opløsning

mvh

Nu var det blot et lille udsnit, som jeg lige remsede op 

Men jeg er godt nok nået op i en alder, hvor det står mig klart, at jeg nok ikke får brugt alle disse rare sager op!


Med venlig hilsen
ktm

 

Hej.
Gennem mange år flyttede jeg rundt med et bundkar til en MGB med lidt stempelpinde osv i. så røg det ud en dag, og et halvt år efter køber en af vennerne et sådant automobil og kommer og siger: Mit bundkar har en skade - ØØh. Too late.
Der bliver aldrig mere smidt brugbre ting ud. BASTA-FINAL.

mvh

 varmetossen

Jeg nægter at smid så meget som en stump flamingo du, efter jeg først skulle tigge ved pladsmanden på containerstationen om at klunse. Jeg havde smidt 11 døre ud og glemt et sæt hængsler på den ene. Var helt nede i bunden for at skrue dem af. .. Aldrig, aldrig mere. Så køber jeg sgu hellere en gammel campingvogn til hustruen. ( hun samler for øvrigt også på tøj og sko)

 

Hej.
Der kan opstå problemer når man er samler uden speciale

mvh

 varmetossen

Det må være det der hedder uspecificeret samler ! 
Der er yderligere 26 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også