Vitz !

Jeg trænger lige til at komme af med en af mine gamle vandede vitzer 
Hvad er det værste ved at få bind for øjnene ?

Jeg trænger lige til at komme af med en af mine... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 22 dec 2013 01:51
Det eneste øl jeg bryder mig om, kaldes Irsk guinies staut og skal være af typen hvor det rages ud af flasken med en pind. 
UUMMMM... Guinness is good for you  

Eller sagt på dansk: smøreolie for sjælen 

SKÅL !

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hver sin smag

Det der med at skrabe den ud af flasken er nøjagtigt det jeg foragter ved Guinness - næh - giv mig en knap så tyk English ale

Og rødvinen behøver nu ikke koste kr. 1400,-/flasken - der findes mange rigtigt gode ( f. eks. Barolo ) til ca. 200 kr. flasken - fås selvfølgeligt også dyrere

Er faktisk ved at prøve at lave det selv - af Nebbiolo druesaft fra Italien. Der står 20 liter til lagring lige nu og 20 liter mere om ca. 14 dage. Efter smagen at dømme allerede nu er der potentiale til at den bliver rigtig god om 2 - 3 måneder og bedre endnu efter 6 - 12.

Og der fås da også gode vine til 70-100 kr flasken

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Vil give dig ret Eisoe.
Englænderne laver noget rigtigt godt øl(eller ret beset Ale)

Jeg har mange favoritter...kan nævne Newcarsle brown ale,  Fullers London Pride og en af de bedste J.W Lees Moonraker...

Og som Monrad og Rislund siger: Øl er godt, og så krummer det ikke i sengen 

Jeg drikker desværre ikke rødvin, da jeg åbenbart ikke kan tåle garvesyren, kan af samme grund heller ikke drikke nogle sorter the (men det gør nu ikke så meget  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Det var nu også English Brown ale jeg mente - ikke " bare " English ale

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Du skal nu ikke være så ked af det med theen Henrik, ifølge min verdens orden er The noget man drikker hvis man er syg eller forsøger at blive det 
Skrevet af Håndværkeren på 22 dec 2013 11:46
Se nu bor jeg i et underligt gammelt hus, hvor der er lavet badeværelse i det halve af det tidligere køkken. Nedgangen til kælderen er blot en lem i gulvet og hen over den befinder bruse cabinen sig. Den skal hvergang jeg skal i kælderen trækkes ud fra væggen og en stige udefra skal igennem stuerne for at komme i kælderen, så mon ikke jeg hører det. Der er ståltremmer for vinduerne og gammeldags støbejerns vinduer på 40 x 50 cm.
Og nej jeg bruger ikke kælderen til andet end vandventilen sidder der nede, den bruger jeg iøvrigt ikke for det nye vandur befinder sig i en ny brønd uden for huset hvor jeg også kan lukke for vandet.
Ville være ræd for de underjordiske når det er så svært og komme til "godteposen". 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis