Vitz !

Jeg trænger lige til at komme af med en af mine gamle vandede vitzer 
Hvad er det værste ved at få bind for øjnene ?

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er nok, at du ikke opdager, hvor meget du drikker af julesnapsen.
jeg tror det værste må være hvis bindet er brugt!!!!

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Hmm, du ikke ser hvem der tømte flasken med brændevinen. 

God jul og godt nyår.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jamen, så vil jeg da supplere med drengen der kommer hjem fra skole og spørger sin mor om alle bornholmere er kannibaler.
- Hvorfor dog det, spørger moderen.
Jo, svarer drengen, for henne i skolen har jeg hørt at de lever af turisterne.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Rolias på 21 dec 2013 20:39
jeg tror det værste må være hvis bindet er brugt!!!!
Tillykke tillykke Rolias, du har vundet et piskeris med variabel fri hastighed 

Annonce
Skrevet af Nitter på 21 dec 2013 20:58
Hmm, du ikke ser hvem der tømte flasken med brændevinen. 

God jul og godt nyår.
Sådan noget fint noget har jeg slet ikke i min husholdning 

Men også god jul og godt nyt H - År til dig

Skrevet af Håndværkeren på 21 dec 2013 22:35
Sådan noget fint noget har jeg slet ikke i min husholdning 

Men også god jul og godt nyt H - År til dig

Så var det kassen med bajerisk øl eller kælderen med fransk rødvin. 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det eneste øl jeg bryder mig om, kaldes Irsk guinies staut og skal være af typen hvor det rages ud af flasken med en pind. Og rødvinen er så dyr at jeg aldrig åbner en flaske alene, har bla. en sydfransk fra 1970 liggende og trække støv. Den fik jeg i 1972 i gave og den gang kostede den kun 1400,00 kr.
Skrevet af Håndværkeren på 22 dec 2013 01:51
Det eneste øl jeg bryder mig om, kaldes Irsk guinies staut og skal være af typen hvor det rages ud af flasken med en pind. Og rødvinen er så dyr at jeg aldrig åbner en flaske alene, har bla. en sydfransk fra 1970 liggende og trække støv. Den fik jeg i 1972 i gave og den gang kostede den kun 1400,00 kr.
 Jamen så må du nok hellere føle på lageret, da jeg tillader mig at formode det før omtalte bind, brugt eller ej, også vil svække dine sanseorganer udi hørelsen.

Mvh. Leif.

Onliner:
Se nu bor jeg i et underligt gammelt hus, hvor der er lavet badeværelse i det halve af det tidligere køkken. Nedgangen til kælderen er blot en lem i gulvet og hen over den befinder bruse cabinen sig. Den skal hvergang jeg skal i kælderen trækkes ud fra væggen og en stige udefra skal igennem stuerne for at komme i kælderen, så mon ikke jeg hører det. Der er ståltremmer for vinduerne og gammeldags støbejerns vinduer på 40 x 50 cm.
Og nej jeg bruger ikke kælderen til andet end vandventilen sidder der nede, den bruger jeg iøvrigt ikke for det nye vandur befinder sig i en ny brønd uden for huset hvor jeg også kan lukke for vandet.
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis