Nissan Terrano 2.7 td diesel.

Har bestilt ny brændstofpumpe til tanken.

Ønskes vejledning til afmontering af det defekte og montering af det nye brændstofpumpe.

Mvh.

Gerth

Har bestilt ny brændstofpumpe til tanken. Ønskes... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Klaus Lundstedt på 06 dec 2013 22:47
Jeg ved hvor du bor

mdvh
Hvem ? 

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Klaus Lundstedt på 06 dec 2013 22:47
Jeg ved hvor du bor

mdvh
Vil du så sladre til hans mor

Det vare nok lidt inden Gerth svare, jeg tror han stadig løber skrigende rundt langs skygge listerne i stuen
Annonce

Har fået reservedel, en slags elektrisk brændstofpumpe, der måler ca. 10 cm langt,har en elektrisk tilslutningskontakt og på begge udmundinger tilslutningsbøsning til slanger.

Men hvor sidder denne egentlig, under bilen  - men i hvilken side?

Den skulle enten sidde på en af slangerne der går frem til motorrummet ellers sidder den nok nede i tanken.

Skrevet af Gerthk2 på 12 jan 2014 22:09

Har fået reservedel, en slags elektrisk brændstofpumpe, der måler ca. 10 cm langt,har en elektrisk tilslutningskontakt og på begge udmundinger tilslutningsbøsning til slanger.

Men hvor sidder denne egentlig, under bilen  - men i hvilken side?

Jo ja, det er et godt spørgsmål.  Normalt sidder den midt i mellem chacisrammen før bagakslen. Men du kan bare følge røret/slangen der går fra påfyldningsstudsen og ned i tanken. Når den slipper op har du fundet det efterlyste sted.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg må godt nok tilstå at det mere lyder til at Gerth burde lade en fagmand reparere sin pumpe, får har ikke ledningerne monteret rigtigt går det da først rigtig galt
Skrevet af Håndværkeren på 12 jan 2014 23:38
Jeg må godt nok tilstå at det mere lyder til at Gerth burde lade en fagmand reparere sin pumpe, får har ikke ledningerne monteret rigtigt går det da først rigtig galt
Nej el på pumpen er lavet, så selv du ikke kan lave den manøvre galt, nemlig med et uvendbart stik.  Men Gert burde nok begynde og kraftigt overveje et værksted, hvis han stadig ikke kan finde tanken. 

Mvh. Leif.

Onliner:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis