Racersimulator

Hej

Jeg er nu blevet færdig med renoveringen af vores hus, og har derfor bestemt mig for at gå igang med at virkeliggøre en drengedrøm....nemlig at bygge en racersimulator  
Med dét mener jeg en "ramme" med sæde, rat, pedaler, playstation og en fladskærm (32"). Lidt alá dette:

Eksempel på simulator

Jeg kunne godt tænke mig at vide om nogen herinde har prøvet at konstruere sådan en sjover? Jeg ved godt at man kan købe færdige "playseats", men synes ikke jeg vil betale 4-5.000 kr for det. + så får man det jo heller ikke heeeelt som man gerne vil

Er heller ikke sikker på om man bør konstruere den ud af stål, træ eller pvc rør som jeg også har set nogle gøre.
Hej Jeg er nu blevet færdig med renoveringen af... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg fandt lige det her. Det er lavet i træ.....måske man skulle bygge sådan én. Man får jo ligefrem skabeloner og det hele med.

http://www.ricmotech.com/RS1_DIY_Cockpit_Plans_p/rmt-rs1-diy.htm
Når du så engang får den bygget, så husk lige at der er forskel på at køre hjemme i stuen og i det virkelige liv, hvor du ikke er alene på "banen"
Da min "rigtige" bil på INGEN måde vil få mig til at tro at jeg sidder i en racerbil, er jeg ret sikker på at i alle godt kan færdes trygt i trafikken selvom jeg er i nærheden :-) (0-100 km/t måles ved at se på en sten der langsomt eroderer i vinden)
Hæ Hæ Jeg har to motorcykler, d.v.s. den ene er en stor scooter på 400 cc. den anden er en 300 cc. MZ med sidevogn. På Mz-en kan jeg kører med fuld rulle uden at der sker ret meget mere end max. 90 kmt. Det samme nummer skal jeg ikke lave på scooteren, så er jeg sikker på at indkasserer fartbøder. Jeg har faktisk aldrig forsøgt med fuld rulle for når den lynhurtigt når de 140 kmt. har jeg ligesom fået rigeligt med fart på. Den begynder også at blive ustabil ved den hastighed.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også