Kefirmælk

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan man laver Kefir/Kefir-mælk.
Jeg har Kefirsvampe, men ved ikke, hvordan jeg bruger dem i forhold til mælk.
Det jeg ønsker er den originale russiske/kaukasiske opskrift.
På forhånd tak!

------------------
Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan man... Vis hele indlægget
53 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
 Er du stadig interessret i at få kefir mælke svamp så skriv til mig
Vh
Zenia


Zenia
Hej Zenia. Jeg ville blive super glad, hvis jeg må få lidt af dine mælkekefirsvampe! Jeg bor i København, så vi kan sagtens mødes. Vil du ikke sende mig dit nummer i en besked, så skriver jeg lige til dig, så vi kan aftale nærmere. VH Maria
Hej Zenia, Jeg vil også blive meget glad for lidt kefirsvamp og en snak om kefir - hvis du stadig har. Ellers bare en snak

min mailadr. er: [email protected]

Mange hilsner

Francisca
Heej Hvordan laver i mælke kefir.. jeg har forsøgt et par gange, men det bliver simpelthen så surt, det er jo udrikkeligt? Hvordan gør man?

Man kan da altid prøve :
Annonce
min erfaring er, at processen gå langsomere i køleskabet, så kan man "fange" den når den er ikke for sur. Den må heller ikke komme i kontakt med metal ting. I stue temperatur bliver der sur under en døgn.
Den bliver også mere "smuth" og ensartet i konsistensen når den står i køleskabet
VH
Zenia


Zenia


Hej 

Jeg er meget interessseret i en Kefirsvamp til vand, hvis der er nogen, der har lidt, de ønsker at give væk. 

Min mailadresse er: [email protected]

Jeg bor på Sjælland.

Håber nogle kan hjælpe.   


Rose
du må gerne få noget af mig. det skal hentes i København efter aftale VH Zenia


Zenia
du må gerne få noget af kerir svampe. som jeg skrev skal vi bare aftale tid og sted for mødes vh
zenia


Zenia
jeg svarede i går men ved ikke om jeg skrev det rigtige sted - så du er velkommen til at får vand kefir svamp af mig vh zenia


Zenia
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis