Overfræser

Hej!
Jeg er ved at samle sammen til at hjemmebygget en sofa. Hertil mangler jeg en overfræser, hvor jeg indtil videre har fundet frem til bosch ae 1200, hvilken pt er på tilbud i Harald Nyborg:

http://www.harald-nyborg.dk/p8092/bosch-overfraeser-pof-1200-ae

Er der noget jeg bør vide med den? Eksempelvis med tilbehør af en kuffert med 12 ekstra dele af andet mærker til ca 200 kr eller er det smartest at finde en med originale tilbehørsjern inklusiv eller er det i det hele taget pengene værd at købe denne overfræser? Er der evt nogen der kan fortælle hvor jeg køber en skabelon, der kan bruges til denne, hvis jeg evt skal lave svalehaler

Det er første gang jeg skal købe en sådan, hvorfor det gerne skal tænkes ind i budgettet.

P forhånd tak for hjælpen
Hej! Jeg er ved at samle sammen til at... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Du ka da prøve at google: 'dovetail with chainsaw'
Det er ikke alle, der er lige fintfølende

mvh

 varmetossen

Ja, man kommer langt med lidt tålmodighed og et godt håndelag. Man kan jo altid lave en prøve eller to i fraskær/affaldstræ før man springer på det til projektet dyrt indkøbte.   

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Super godt med Youtube inspirationen!!! Kan vi ikke få Leth tilbage på skærmen, hvor han samler og oversætter alle klippene?

Nitter: jeghartænkt detsamme med papir finer løsningen, især, da jeg ikke har plads til at have en installation med bordrundsav plus tilbehøret stående.
Træningen starter snarest muligt.
Skrevet af Keldkeld på 08 okt 2013 21:09
  
Nitter: jeghartænkt detsamme med papir finer løsningen, især, da jeg ikke har plads til at have en installation med bordrundsav plus tilbehøret stående.
Træningen starter snarest muligt.
Så tror jeg vi alle glæder os til at se det færdige resultat.  Pøj pøj.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis