Overfræser

Hej!
Jeg er ved at samle sammen til at hjemmebygget en sofa. Hertil mangler jeg en overfræser, hvor jeg indtil videre har fundet frem til bosch ae 1200, hvilken pt er på tilbud i Harald Nyborg:

http://www.harald-nyborg.dk/p8092/bosch-overfraeser-pof-1200-ae

Er der noget jeg bør vide med den? Eksempelvis med tilbehør af en kuffert med 12 ekstra dele af andet mærker til ca 200 kr eller er det smartest at finde en med originale tilbehørsjern inklusiv eller er det i det hele taget pengene værd at købe denne overfræser? Er der evt nogen der kan fortælle hvor jeg køber en skabelon, der kan bruges til denne, hvis jeg evt skal lave svalehaler

Det er første gang jeg skal købe en sådan, hvorfor det gerne skal tænkes ind i budgettet.

P forhånd tak for hjælpen
Hej! Jeg er ved at samle sammen til at... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ok, tak for svar. Det bliver en sådan i først omgang, så må skabelonen vente en rum tid. Er der nogen af jer der har syslet lidt i sofaer? Er i gang med at måle op og tegne ned med henblik på at bygge en sofa uden ryglæn, men med god plads til opbevaringer under.
Faldt lige over denne, øh lidt nedslående tråd.    www.soundcheck.dk/forum/thread.php3?ThreadId=88636

Biltema havde også engang et lignende sæt, men det syntes også at være pist forsvundet.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det er en gammel tråd og de anførte links duer ikke længere. Jeg har fundet lidt amazon.de, men her er der ikke meget at spare. Svaledrømmen udsættes på ubestemt tid. Tak for svarene herinde
Annonce
Ja ok. Nu ved du jo hvad Wolcrafts udgave hedder. Kan se ved hjælp af Google de stadig kan købes.  

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af je__ns på 07 okt 2013 21:05
Hvis man er lidt fix på fingrene, er der inspiration at hente her, til et gør det selv projekt.
http://
www.youtube.com/watch?v=K6Y_2WByL7Y
Ja det er en billig løsning.  Man kunne vel også bare tegne en skabelon op på et stykke millimeterpapir, klistre det på et stykke x-finer og save den ud med en løvsav.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Prøv at se denne HER og anden del HER

Kan også laves på rundsaven Klik her 



Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg har lavet de lige sinker for mange år siden, med min rundsav påsat en slingre kniv så den tager hele hullet på en gang, men det duer altså kun til lige sinker. Den kan ikke lave svalehale sinker.
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis