Hjælp jeg har dummet mig.

Hjæælp ! 
Jeg har lige lavet en brøler af format...
Jeg har klæbet et spejl (80x40cm ovalt) op med 4 lodrette stykker spejltape, men øjemålet lod jeg ligge i værktøjskassen, så nu hænger det skævt 


Har i nogle gode ideer til at få spejlet ned igen? 

Findes der et eller andet der kan opløse limen på tapen, eller er vi ovre i varme måske ?


Behøver jeg sige, at jeg ikke fik mange +'er af konen da hun så hvad jeg havde lavet 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hjæælp !  Jeg har lige lavet en brøler af... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af uldal på 02 sep 2013 10:09
der skal være knuder på tandtråden og du kunne jo "save den anden vej" så der kun er én bane ad gangen - det virker. Pianotråd saver ingenting men skubber tapen sammen

Lyder fint... men hvordan vil du fiske tandtråden 80cm ned ?
Spejlet sidder jo med 4 striber lodret, så der skal fiskes rimeligt præcist, hvis jeg skal ta' en af gangen. 

Men jeg vil da gøre et forsøg, tandtråd koster jo ikke en bondegård, så det er hurtigt at afprøve. 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Med alle de forslag er der lige den ultimative : En stor hammer og et nyt spejl - det kan vel ikke koste en herregård


Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af EISOE på 02 sep 2013 14:43
Med alle de forslag er der lige den ultimative : En stor hammer og et nyt spejl - det kan vel ikke koste en herregård

- og hvad er værst, konens hovering eller de medfølgende 7 års ulykke? 


Med venlig hilsen

Anders

Havde du boet lidt tættere på kunne du være kommet forbi og få et par meter flettet fiskeline. Den er samme tykkelse som tandtråd men kan holde mere end tyve kilo, så den burde være oplagt til en hjemmegjort "feincutter" 
Annonce
Mit forslag er en guitarstreng til en western-guitar. De er af stål og omspundne, så saveeffekten er til stede.

Bent.
Skrevet af Anders K på 02 sep 2013 14:49
- og hvad er værst, konens hovering eller de medfølgende 7 års ulykke? 

hi hi, vi har allerede været gift i mere end 7 år...


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Skrevet af PinkHenrik på 02 sep 2013 18:04
hi hi, vi har allerede været gift i mere end 7 år...

Var det også noget med et knust spejl der satte gang i den ulykke?

Husk. At indgå ægteskab er som a gå på restaurant.
Man vælger et eller andet, og når man ser, hvad de andre har fået, så fortryder man, at man ikke tog det i stedet for.

Chr.


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Jeg fulgte i dag Uldals gode råd og brugte, alle mine sparepenge på en rulle tandtråd 

Jeg satte mig og bandt knuder på tråden og bandt 2 søm fast i hver ende. Så fløj tråden igennem klisterbåndet uden den store modstand, og inden jeg fik set mig om var spejlet nede af væggen 

En hurtig afrensning med et stemmejern på væg og spejl, afrensning med sprit og på med nogle nye baner, og vupti så sad spejlet hvor det skulle. 

Konen var superglad da hun kom hjem fra job og så det hænge lige der hvor hun ville have det.

Tusind tak for hjælpen, ikke mindst til Uldal, du har squ reddet min rø....

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Tillykke med det

Så slap du ( måske ) for 7års ulykke mere

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis