Hjælp jeg har dummet mig.

Hjæælp ! 
Jeg har lige lavet en brøler af format...
Jeg har klæbet et spejl (80x40cm ovalt) op med 4 lodrette stykker spejltape, men øjemålet lod jeg ligge i værktøjskassen, så nu hænger det skævt 


Har i nogle gode ideer til at få spejlet ned igen? 

Findes der et eller andet der kan opløse limen på tapen, eller er vi ovre i varme måske ?


Behøver jeg sige, at jeg ikke fik mange +'er af konen da hun så hvad jeg havde lavet 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hjæælp !  Jeg har lige lavet en brøler af... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det skal lige have tid til at " sætte sig "

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Ha ha, herlige forslag, jeg har i dag lavet lidt "forskning" med en stump spejl i garagen og har prøvet diverse midler, som varme, renset benzin, lampeolie og acetone, men de virker ikke...

Spejlet er 40cm bredt på midten(det er ovalt), og jeg har sat 4 lodrette striber, hvilket betyder at den inderste sidder ca.10-15cm inde, så det kræver en meget lang kniv(og med den nye knivlov, går det jo ikke)...desuden er der på den ene side kun 10-15cm væg inden der sidder et skab...

Så nu er der tilbage at prøve den med pianotråden, da jeg tror det er det eneste der kan bruges. 

Tak for hjælpen 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hvad med en nedstrygerklinge ? - men den er måske for tyk.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Hej.
Du ka osse gå i snedkeriet og lave en fiks ramme, du så limer lige på - så at sige

mvh

 varmetossen

Jeg tror at en nedstrygerklinge er for tyk, men det vil jeg lade komme an på en prøve.
-jeg tror ikke at jeg kan fremstille en ramme der kan rette op min smutter, da spejlet har facetslebet kant.
Desuden så har fruen en ide om hvordan tingene skal se ud, og så kan jeg jo bare klappe hælene sammen og stå i stram retstilling



Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Et stykke tandtråd kan gøre tricket med at save det ned

 

Hvad med en gammel märklin transformer og et stykke konstantantråd, som man også kan bruge til at skære flamingo over med? Hvad er bagvæggen lavet af? noget der kan tåle varme?
Bagvæggen er ikke noget problem, det er badeværelses fliser.

Tror du ikke tandtråden knækker for nemt ? det er trods alt 4 striber jeg skal "save" over på en gang ?

jeg starter med stykke fiskesnøre, ellers må jeg finde pianortråd.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
der skal være knuder på tandtråden og du kunne jo "save den anden vej" så der kun er én bane ad gangen - det virker. Pianotråd saver ingenting men skubber tapen sammen

 

Havde engang en kuponhæfte-overlevelseskniv, hvor der var en fin sammenrullet wiresav med i skæftet. Kunne vel også gøre det. Er godt klar over at det hurtigt kan blive omfattende.. Men det er velmenende råd der skal hjælpe dig til at finde den dims du allerede ligger inde med der kan klare opgaven :-) Kender for godt den der med at have lavet noget der ikke falder i hjemmets højere magts smag ;-)
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis