I går hoppede jeg over bord fra "Ofelia" for at teste min selvoppustelige vest. Den virkede fint, men.... det var et helvede at komme op i båden igen, pga. den meget korte badestige, der kun lige når ned under vandkanten.

Nå, men ved at bruge påhængsmotorens ben som støtteplatform for den ene fod, lykkedes det at komme op ved egen hjælp.
Nu skal der så en anden stige på hækken. Jeg vil gerne bygge den selv i træ, og har planer om, at bygge en lang stige, og dele den i 3, og så hængsle den sammen... Den skal kunne udløses fra vandet.
Jeg vil gerne høre lidt om jeres erfaringer med badestiger og evt. have jeres gode ideer, tips og råd til projektet
" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "
Med venlig hilsen
Jan
Solus 24 "Ofelia" ___/)__/)_ www.solussiden.webs.com
I går hoppede jeg over bord fra "Ofelia" for at...
Vis hele indlægget