Ny Mobil!!! - Hjælp!

Har virkelig brug for hjælp.. for min gamle telefon (Huarwei Honer) virker ikke optimalt mere... Men ved virkelig ikke hvad jeg skal købe. 

Mine eneste krav er bare:

- mobilbank
- facebook
- mail
- Optimal sms og ringe fuktion!... (Har virkelig dårlige erfaringer på dette punkt!)




Håber på nogen gode bud, på en ny telefon. 
Har virkelig brug for hjælp.. for min gamle... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige købt en ny Nokia Lumia 920, og den kan i den grad det, du søger. Den har måske ikke så mange apps, men den virker meget solid, og som en mobil, der kan holde i lang tid.
jeg købte en Nokia 920 for et par måneder siden, og jeg er godt tilfreds med den. Windows pjat ? det er jo det system næsten alle bruger til hverdag. Apps ja ? dem jeg har kikket på er for ca. 99%'s vedkommende det ren ubrugelige nonsens.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jo jo windows er da fint på mange område og det er næsten alle der bruger det.

Men de har jo alt deres virus og underlig forretnings metoder.
Vil være lidt tilbøjelig til og give Kent ret. Windows er på ingen måder nogen fordel. Bare se på Windows 8. Hvis vi fra mit arbejde sender et så dårligt produkt på markedet så havde vi måttet dreje nøglen. For hold op et ringe produkt med ufattelig mange fejl... Kontaktede i den forbindelse så også Windows Denmark der måtte erkende at de havde fået rigtig mange klager på Windows 8 og at deres udviklere var i fuld gang med at lave en stor opdatering som skulle udkomme i september der skulle rette en del af de fejl og mangler... Men at et firma som Windows kan sætte et produkt på markedet der er så lidt gennemtestet og som har alle de fejl er jo fuldstændig uforståeligt... Og er for mig og se en fallit erklæring...
Annonce
BTA Handyman, jeg tror at der er mange der godt vil se den test. Lokalradioen i Svendborg reklamerer med at de skifter glas i din Iphone mens du venter.
Når gorillaglas knækker så knækker det. det splinter ikke som på en Iphone. Og hvis du følger bare lidt med så ved du også at det er et svagt punkt på Iphone.
Resten af telefonen er stærk nok.

Kent A - du skriver at Windows laver virus?? Du mener nok at de får meget virus.
Når vi taler smartphone så er windows nok den telefon der angribes mindst alene fordi der er færrest der har det styresystem på deres telefon.
Og det er jo ikke styresystemet der er den værste, men ejeren der ikke tænker sig om.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Grandoldman. Ville også rigtig gerne finde den test igen til dig kan desværre bare ikke finde den... Ret tilfældigt jeg fandt den på youtube dengang... Og personligt er jeg virkelig skuffet over Windows. Ud over handyman og min alm job er jeg ude og spille som dj hvor jeg har en pioneer analog og midicontroller, kører så primært midi over serato der afvikles på computeren som er koblet op til min controller. Var ude og spille til et bryllup for kort tid siden... Computeren nåede og få nedbrudt 4 gange i løbet af aftenen, heldigvis var jeg forberedt og havde noget musik jeg kunne sætte på til computeren var oppe og køre igen så gæsterne lagde ikke mærke til det. Snakkede så efterfølgende med nogle kollegaer inden for erhvervet som alle havde det samme svar... Apple. Nogen havde spillet i mange år med Apple uden og opleve et eneste nedbrud. Og skal lige siges jeg ikke har en af de dårligste billigste computer. Blandt andet er det med en I7 processor. Men at en Windows er så lidt pålidelig er virkelig til grin.
Grandoldman.
Jeg mener hvad jeg skriver. så er det op til dig hvordan du tolker det..

At du tolker det som om de laver virus er jo op til dig..
Jeg gider ikke en "Iphone vs andre mobiler" krig.

Men windows mobile her intet med windows 8 at gøre... jo de ligner lidt det samme..
Spørgeren har købt sin mobil og er glad for den..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

De nye telefoner der kører Windows kører med Windows 8... Så jo har i den grad noget med hinanden og gøre
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også