køber udløbede nødblus

søger udløbede nødblus betaller gerne lidt for dem 
søger udløbede nødblus betaller gerne lidt for dem... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du mener håndblus er mere legetøj i ukyndiges hænder, så værsgo.
Skulle noget gå galt, så håber jeg det kun går ud over dig selv, og ikke nogen af de omkringstående.
Husk at have et stort badekar med, så du kan dumpe en evt. fuser et lidt mindre usikkert sted end bare på "jorden".

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Til thecamp -

jeg fik engang en lang fortælling af en sejlerven, som brugte et håndblus - og brændte fingrene, smeltede hul i gummibåden og fik ødelagt sommerturen med den ene hånd i bandager - fordi sådan en satan bliver meget varm - hans gjorde i hvertfald.

Så lad være at lege med dem.

mvh A.

To ulykker kommer sjældent alene.
det problem har jeg aldrig haft og jeg har sku brugt blus mange gange til fodbold
Det korte af det lange er, at sådanne nød til er ret voldsomme... også i forhold til romerlys.

Men der er jo mange der skal prøve dem alligevel. og sikkert også nogle stykker her på lav det selv...

Det er bare ikke godt at blande med den brændert man kan tiltuske sig på sidste skoledag.

Og derfor er der sikkert ingen der vil sælge eller give dem væk..

Jeg har prøvet at fyre sådan en raket af og også et nødblus.. De er så voldsomme - raketten har et voldsomt rekyl der slår hårdt og nødblusset bliver varm og kan sætte ild i næsten alt.

Det jeg lærte, er at jeg altid og altid fremover afleverer de udnøbne ting på genbrugsstationen...

Alene af den grund - det er ikke sjovt.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Husk at passe på, jeg har brændt masser af udløbne nødblus af, de to mest almindelige fejl jeg kender er
1. de virker ikke, nogle og især alle fra et tysk fabrikat jeg ikke kan huske hvad hedder tænder simpelthen ikke især håndblusne.
2. den røde sats på en faldskærmsraket hænger ikke fast i faldskærmen og kommer derfor ned for hurtigt og i brændende tilstand, lige sådan noget der brænder den christiansborg, også kendt som en brandbombe.
Det skal nævnes at de tyske håndblus ikke tænder bare de er et år over datomærkningen så dem skal man ikke stole på.

ps. den orange røg fra orange røgbomber har en tendens til at farve fx. huse orange på indersiden, pas på med det

Dr_Lyn
Annonce
Skrevet af thechamp på 07 jun 2013 15:11
det problem har jeg aldrig haft og jeg har sku brugt blus mange gange til fodbold

ja, det kan jo så ikke overraske nogen at du også er uansvarlig når du tager til fodbold.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Er der ikke forskel på nødblus og romerlys?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Den eneste rigtige forskel er at et nødblus er en lillesmule stærkere end et romerlys fra foreksempel ultrasshop (som jeg lige har fået hjem fra)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis