Albin 25

Hej

Albin 25
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Daw

René
Jeg vil sige at 42 er det korrekte svar.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

GOM du glemte den ene i mente så derfor er svaret blå

Med venlig hilsen Per.
Som er farven på papegøjen der går hverken med slips
lidt ligesom der er længere til Slagelse end på cykel,, men det gælder  kun,når det er koldere på landet end om vinteren,

"AUTOELEKTRIKEREN"
Annonce
Skrevet af Pyramidendk på 05 apr 2013 16:27
Hej

Sådan en har jeg til salg hvis nogen skulle være interesserede.

Mvh Jakob

Tidligere både: Bandholm 26, wiking 21
Hvis det er den som Jakob har købt af mig skal i ikke købe den da det er en jeg har stjålet.

René
Hvis det er den du stjal fra mig, virker den slet ikke.!

Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

Ja godaw do hvorfor tror du lige at jeg solgte den? Totalt vildt at du ikke fik lavet det leje,når du vidste at det var fyldt med akrylamid.

René
Det er da bemærkelsesværdigt, at man helt ser bort fra vindretningen.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis