Albin 25

Hej

Albin 25
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er fordi nogle spørger som vinden blæser.. Hvis så ham der svarer ikke har en sydvest eller bare er lidt øvet i at bruge den, så er svaret ofte helt hen i vejret.
Men sådan er det ofte.. Ikke alle læser alle detaljerne i spørgsmålet. 

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det ville muligvis virke ret befordrende på kreative svar, hvis man ikke stillede spørgsmål i trådstarten, så ville det ikke være så let at afvise svaret som usagligt.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja o, og når så trådstarter er fuldstændig ligeglad med vores indsats på hans problem gider man næsten ikke hjælpe mere. Men grunden til jeg ikke fik den lavet var at jeg havde en dav.

Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis