Dobbelt kontakt fra Jem&Fix

Hej Jeg har købt mig en IP44 dobbelt kontakt fra Jem&Fix. men forstår ikke en klap af de tegn som står bagpå, håber i kan hjælpe med at gøre mig klog på dette. Jeg har en strøm kilde med jord og 2 lamper, hver switch skal kunne slukke hver sin lampe. kan i fortælle mig hvor strøm kilden skal kobles på samt lampernes ledninger, og er der plads til jord ??? se venligst vedhæftet billede.
Hej Jeg har købt mig en IP44 dobbelt kontakt fra... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
De 2 nedereste kan anvendes til at samle de blå i

wwww.elbogen.dk - Din El guide
Bare for at indskyde en bemærkning... den først viste kroneafbryder skulle jeg ud og fejlfinde på hos en kunde der selv havde sat den op.... Hold da op noget billigt skramme, og det tog lige lidt tid at gennemskue at der skulle fase på to klemmer, når man er vandt til en fuga krone, hvor der bare skal en fase på, og så kører det.. det endte så med at lortet knækkede da jeg skulle have den på plads.. så kunden fik en fuga...

Og med hensyn til projektet med opus afbryderen. så kan du se på tegningen bag på afbryderen, som minder rigtig meget om en elektronik tegning, at cirklerne med streger imellem, har forbindelse, sammen, dvs. det er sløjfeklemmer, eks, hvis du har en stikkontakt under, så sætter man en ledning fra sløjfeklemmen og ned i stikkontakten.. og nul samles i en muffe, og jord i anden muffe, og der kan slildt ligge 4 muffer bag i sådan en afbryder hvis man pakker det rigtigt. men det er ikke optimalt.. jeg havde nok valgt at bruge et stykke 5x1,5 ned i en dåse hvor de 3 stk 3x1,5 var samlet, så er det meget nemmere at kikke til senere, også hvis der kommer overgang på noget
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis