Kan ikke udtale sig om den konkrete sag

Det burde ved lov forbydes at myndigheder bruger den i overskriften talemåde. Det er simpelthen for tit de dækker sig ind ved at give den besvarelse, hvis vi andre sagde noget sådant til offentlige myndigheder ville vi nok få ørene i maskineriet.
Det burde ved lov forbydes at myndigheder bruger... Vis hele indlægget
30 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af PinkHenrik på 21 mar 2013 08:41
Men er det ikke med politikere som med bistandsklienter.... det svære består i at holde masken, fra kontoret og til man sidder i taxaen igen  


Lidt ligesom jeg har det med nogle "kunstnere", der tegner en badebolt med en lineal og så påstår at det er kunst og derefter skal have hele hånden nede i statskassen 

Lad mig gætte; du har ikke selv haft brug for bistandshjælp, som i øvrigt hedder kontanthjælp nu om stunder.....
Sorry, men dén der var sgu under lavmålet når man tænker på hvor mange der uforskyldt havner i den gryde. 
Og nej, jeg er aldeles ikke humorforladt, men jeg har visse grænser for hvad jeg synes der skal gøres grin med.
Det er jo altid så nemt, for Jer der har  Jeres på det tørre, at gøre grin med de som har det skidt.
Husk det hvis du selv ender dér en dag.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Citat:
Sorry, men dén der var sgu under lavmålet når man tænker på hvor mange der uforskyldt havner i den gryde.
Citat slut.

Ja jeg græder mig i søvn hver aften, hvis jeg da ikke ligger søvnløs, over, hvor grufuldt Fattig-Carina og Dovne-Robert må have det!

Jeg har en nærmest ubetvingelig trang til at hjælpe dem ud af min fede aldersrente.

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 21 mar 2013 18:24
Citat:
Sorry, men dén der var sgu under lavmålet når man tænker på hvor mange der uforskyldt havner i den gryde.
Citat slut.

Ja jeg græder mig i søvn hver aften, hvis jeg da ikke ligger søvnløs, over, hvor grufuldt Fattig-Carina og Dovne-Robert må have det!

Jeg har en nærmest ubetvingelig trang til at hjælpe dem ud af min fede aldersrente.

Ktm fornemmer jeg en vis form for ironi, eller har jeg misforstået dit indlæg???
Fattig-Carina og Dovne-Robert har vistnok en større indkomst en folkepension eller??

fase
Nej jeg har aldrig haft brug for bistand, men har været på dagpenge flere gange, og har nydt det !
Og ja, jeg er måske heldig at jeg har haft et arbejde i en tid hvor det var "tvang" at melde sig ind i en A kasse(og fagforening)... men i vore dage er der jo ingen sammenhold på arbejdsmarkedet, og derfor ligger vi som vi har redt.

Jeg er uddannet elektriker og har i alle årene betalt mit kontingent til både fagforening og A kasse. Det sidste sted jeg var ansat, var vi ca 25 medarbejdere og kun 11 af os stod i fagforening og A kasse, det betød så, at da der kom nedskæringer(og senere lukning) var det sjovt nok dem der stod uden for, der klynkede mest, og mente at livet var uretfærdigt.

Men de gad jo ikke være med til fællesskabet da det gik godt, så hvorfor skulle jeg ha' ondt af dem, når arbejdsløsheden rammer.

Jeg har heller ikke ondt af folk der ikke har en brandforsikring, og deres hus så futter af.... Bare ærgerligt Sonny ...  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Citat:
Ktm fornemmer jeg en vis form for ironi, eller har jeg misforstået dit indlæg???
Fattig-Carina og Dovne-Robert har vistnok en større indkomst en folkepension eller??
Citat slut.

Skulle der kunne være ironi i mit ønske om at fylde flere penge i disse stakkels samfundsstøtter til livsnødvendige cigaretter, ferierejser, hundemad og andre tilsvarende basisudgifter, ganske som mine kassedameveninde, der også vælter sig i overflødige penge som de hjertens gerne vil vælte fra sig til sådanne gode formål? Ja ja, de tjener som kassedamer godt nok 5-10.000 mindre om måneden, meeeen alligevel! Det går sikkert til et stort og ædelt formål.
Det kan da godt være at Fattig-Carina og Dovne-Robert tjener langt mere end jeg og mine kassedamevininder tjener, men mon ikke de to og deres lige har større behov for at få en pils, cafe latte, mærketøj, taxaregninger hen til sjalen og retur, cola, chips, røde pølser og mange andre livsfornødenheder.

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Jeg har prøvet at ryge på kontant hjælp, men fandt da også ud af at få arbejde igen.  Jeg kommer en del på Kirkens Korshær, og ved den er der et herberg hvor de "udsatte bor" større samling snyltere skal lede meget længe efter, det er narkomaner og menesker der absålut ikke gider at finde sig et arbejde, og hvorfor skulle de da også det. En del af dem ryger af og til på "ferie koloni" på hotel gitterly.
Der er selvfølgelig menesker der kan være uheldige, som mange af dem der faldt for tidsfristen for understøttelse. Men mon ikke de fleste af dem har fundet noget at rive i i dag.
FØJ...
I sluger alt fra medierne råt.
Kom igen når I får det tæt ind på livet. Når det er jer selv, eller en i familien det rammer.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Godt gået, Barrus.
Vi er med i et køreselskab, der nu på 27. år mødes 10 gange om året og har det rart og hyggeligt, og det har vi virkelig. Det er vedtaget, udenom vedtægterne, at vi ikke diskuterer politik og politi.
Måske derfor.
Nå, jeg er sneet inde og om lidt ringer konen sikkert og siger hun er kørt fast på vej hjem, og da vi bor på en klasse 3-vej kan der godt gå noget tid før ploven kommer.
Se det er vedkommende.


mvh

 varmetossen

Skrevet af Barrus på 22 mar 2013 12:34
FØJ...
I sluger alt fra medierne råt.
Kom igen når I får det tæt ind på livet. Når det er jer selv, eller en i familien det rammer.

Stor pige Stor pige Hva !
Bare skær alle over en kam, stor pige
Skrevet af Håndværkeren på 22 mar 2013 17:08

Stor pige Stor pige Hva !
Bare skær alle over en kam, stor pige

Hvor "stor" synes du selv du er?
Den altid bedrevidende "Håndværker".

Du er, mildt sagt, en gammel idiot.

Jeg er færdig her på LDS.....

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også