Min computer logger hele tiden af når jeg skriver

Hej jeg håber virkelig i kan hjælpe mig !
Problemet er at hver gang jeg vil skrive noget på min computer, lige meget om det er på nettet eller i et dokument, så logger den mig af, og så skal jeg til at logge på igen.

Jeg ved virkelig ikke hvorfor den gør det, og det er meget stressende, hvis jeg skriver meget hurtigt så blinker den bare sort, men hvis jeg holder pause så går den direkte til login.

Jeg slettede en fil der hed noget med win32 der lå i min dokument mappe, men dette gjorde jeg først efter at den var begyndt at opføre sig underligt, så jeg ved ikke om det betød noget ellers har jeg for nyligt fået en ny harddisk på, udover det har jeg prøvet at køre antivirus som ikke fandt noget, jeg har prøvet systemgendannelse som heller ikke virkede, og fejlsikret tilstand virker heller ikke.Den bliver bare ved med at logge af når jeg skriver noget. 

Jeg er virkelig ikke god til computere, og håber om der er nogen der har oplevet lignende problem? Eller nogen der ved hvordan man fikser problemet?

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa Theresa

Det lyder ikke rart, men hvad er det for en computer, labtop eller stationær ?
Hvordan logger du på, - mener du starte computeren igen eller bliver du bare
sendt ud til logon skærmen ?
Hvis det er det sidste, hvordan logger du så på, jeg mener uden at dit 
tastatur virker ?
Hvis det er en stationær pc har du så mulighed for at prøve et andet 
tastatur ?

Venlig hilsen     
Asger-P
TømrerenTrædrejerenKlejnsmeden, og Programmøren
Hej asger
Jeg bruger en laptop, og skal bare logge ind igen ved logon skærmen, hvilket jeg gør med kode, ved login skærmen gør den det samme hvilket resultere i at jeg skal skrive min kode en masse gang. Mit tastatur virker hvis jeg skriver hurtigt uden at pause, for hvis jeg pauser bliver jeg sendt til logon skærmen, men alt mit arbejde bliver stadig gemt. Det tog mig 15 gange at logge på bare for at svare.
Hej igen

Det lyder meget mærkeligt og jeg kender ikke nogen løsning ud over ominstallering.
Du skal måske lige tjekke først om en tast har sat sig, og er det ligegyldigt hvad du
taster, jeg mener hvilke taster du bruger logger den ud på alle taster eller er det
nogle bestemte.
Jeg logger aldrig ud, så jeg kender ikke genvejs tasterne til at logge af, hvis der
er en sådan.
Held og lykke.

Venlig hilsen     
Asger-P
Hmm, så må jeg prøve med ominstallering. Nej det alle bogstave og taltasterne men ikke de andre taster som enter osv. Men tak for hjælpen !
Er det fordi din pauseskærm slår til, hvis du ikke bruger tasterne i en køre?
Så prøv at højre klikke et tomt sted på skrivebordet, og se om du kan finde din pauseskærm, og deaktivere den, eller sætte tiden op-
Annonce
Har deaktiveret min pauseskærm men den gør det stadig
Hej igen

ærgerligt det ikke var pause skærmen.

Hvis du ender med at skulle ominstallere så har du måske brug for at lave noget
backup, i så tilfælde findes der en Linux du kan boote op på og derfra lave
hvad du skal have lavet, den ligner ret meget windows så det er ikke så svært.

Du kan finde den her:
http://partedmagic.com/doku.php?id=start#.UTd8Dhw3ktp

Der er sikkert andre, men det er den jeg bruger når det brænder på.

Venlig hilsen     
Asger-P
Hej du har vel ikke mousepad slået til samtidig med ekstern mus?
Poul
jeg prøvede at installere windows på den igen, men det hjalp ikke :/ Så nu har jeg sendt den til reparation, der er heldigvis stadig garanti på den, men ellers tak for hjælpen!
Nu har du vel husket at gemme de ting, du skal bruge igen?
Det er min erfaring, at de konsekvent laver en ny installation, når de får en pc ind til reparation.
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis