Min computer logger hele tiden af når jeg skriver

Hej jeg håber virkelig i kan hjælpe mig !
Problemet er at hver gang jeg vil skrive noget på min computer, lige meget om det er på nettet eller i et dokument, så logger den mig af, og så skal jeg til at logge på igen.

Jeg ved virkelig ikke hvorfor den gør det, og det er meget stressende, hvis jeg skriver meget hurtigt så blinker den bare sort, men hvis jeg holder pause så går den direkte til login.

Jeg slettede en fil der hed noget med win32 der lå i min dokument mappe, men dette gjorde jeg først efter at den var begyndt at opføre sig underligt, så jeg ved ikke om det betød noget ellers har jeg for nyligt fået en ny harddisk på, udover det har jeg prøvet at køre antivirus som ikke fandt noget, jeg har prøvet systemgendannelse som heller ikke virkede, og fejlsikret tilstand virker heller ikke.Den bliver bare ved med at logge af når jeg skriver noget. 

Jeg er virkelig ikke god til computere, og håber om der er nogen der har oplevet lignende problem? Eller nogen der ved hvordan man fikser problemet?

Hej jeg håber virkelig i kan hjælpe mig !... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Der var ikke noget der skulle gemmes på den Men ja de lavede en ny installation sidste gang jeg sendte den til reparation, og da jeg fik den tilbage begyndte den på det med at gå til login skærm hele tiden, nu håber jeg bare at jeg ikke for den tilbage med en ny fejl
Hej igen, jeg håber i har nogle andre ideer til hvad der kan være galt med den fik den sendt til reparation, efter jeg var nød til at skære det ud i pap for dem at det ikke var en software fejl men en hardware fejl. Har nemlig prøvede at installere windows igen. Så de skiftede tastaturet, men nu er den begyndt at gøre det igen og har kun haft den i en uge ( Har i en idé, til hvad jeg skal gøre?

Hilsen Theresa
Der er desværre nok ikke anden at gøre, end at sende den ind igen.

Insister på at få en ny bærbar. Hvis du allerede har haft den til reparation en gang tidligere må det vel efterhånden være rimeligt at du får tilbudt en ny i stedet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis