Skrive feltet

Når jeg skriver besvarelser, forsvinder det skrevne ud bag rammen og er så umuligt at redigere i. Der bliver ikke automatisk skiftet til ny linie.
Når jeg skriver besvarelser, forsvinder det... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hmmm..jeg forstår det ikke helt.

Når man klikker på det grå ikonet (med pil ned) ved siden af linket til indlægget, vil man ryge til det seneste indlæg der stadig er ulæst. Det virker selvfølgelig kun hvis man er logget ind.

Er det dén funktion I taler om? Den virker fint hos mig.

Mvh. AllanE
Det er den bla. den lille nedtonede firkant med en lille trekant/pil i, nå jeg klikker på den kommer jeg ikke til sidste svar i tråden, sådan mener jeg bestemt det var førhen.

Eks. (Samme indlæg)

En tråd med x antal svar somme tider flere sider, når der klikkes på linket i mailen når man følger en tråd, og gerne vil se sidste svar, virker linket godt-nok men linker ikke til det sidste svar i tråden, lidt svært at beskrive med ord.
 
Håber du forstår (måske lidt kringlet & dermed svært at forstå indrømmet.

For enden af mit brugernavn er der den omtalte lille grå box med pil i, når jeg klikker på den, linkes til ktm's indlæg øverst på siden (godt nok på side 2) men ikke sidste indlæg på den givne side.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Det er da flot beskrevet Pindesnitter, det er netop det der er erieterende, at vi skal hele stakken ned før vi kommer til den sidste besvarelse i tråden.
En anden ting er at vi får en mail om hver eneste besvarelse der er i samme tråd, for år tilbage fik vi kun én uanset hvormange der havde skrevet i tråden efter jeg sidst havde været der.
Men jeg må vel se at overleve det, jeg vil ikke være skyld i at du Allan ligger og rotere på lagenet hele natten i spekulationer over et system der ikke lige vil som du vil.
Enig enig med Håndværkeren.

Ingen grund til søvnløse nætter, det var jo også det jeg mente med (ikke for at herse & regere)

Ved jo ikke så meget om programering osv.

Vi kan helt sikkert leve med den lille gene, helt sikkert så kan som sagt ikke være uenig i den overstående betragtning. 

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis