Skrive feltet

Når jeg skriver besvarelser, forsvinder det skrevne ud bag rammen og er så umuligt at redigere i. Der bliver ikke automatisk skiftet til ny linie.
Når jeg skriver besvarelser, forsvinder det... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er så ikke kun i editoren den er helt gal med sideopsætningen, men også i diverse indlæg som render ud af tables og flytter rundt på tables.

Mon ikke admin bør kigge på dette snart...

Jeg opdagede det i dag, problemet med at teksten løber ud over kanten på nogen indlæg - men tak for tippet. Jeg kigger på det.

Mht. editoren, så har jeg fundet ud af hvad problemet skyldes....nu skal jeg så bare finde løsningen

Der bliver arbejdet på det.

Mvh. AllanE
Super.

Ja, det er også et problem med mange ældre indlæg.
Sådan! Editor-problemet er løst nu.

Derudover har jeg opdaget, at når nogen skriver meget lange linjer uden mellemrum, så fortsætter den i det uendelige og bryder derfor layoutet. Jeg har rettet en brugers signatur i det indlæg du har screenshot af, Koluda (der var metervis af understreger _____, for at lave en flot linje). Derudover har lavet nogle mellemrum i et andet indlæg.

Sig gerne til, hvis I ser problemet andre steder. Så retter jeg det manuelt indtil jeg finder en mere permanent løsning - for det skal selvfølgelig ikke kunne ske.

Mvh. AllanE

Hejsa Allan

Det var dejligt at der nu er word wrap, tak.

2 små ting mere:
Kan du så ikke lige rette den mærkelige måde, som editoren opfører sig på, når man klistrer (paster) noget tekst ind. Ny linje og markøren i starten af det indsatte, det er ikke normalt 

Og så vil billeder downloades i stedet for bare at blive vist som i dette indlæg
http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/174102

Jeg er ikke html programmør, men jeg tror at target="_blank" i anker taget er medvirkende årsag, browsere i dag bryder sig jo ikke om pop up vinduer. 

Venlig hilsen     
Asger-P
TømrerenTrædrejerenKlejnsmeden, og Programmøren
Annonce
Af en eller anden grund er der også i denne tråd en clips i alle indlæg....

http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aft/174102
Men søde Allan, hvorfor skifter du systemer, det gamle virkede da udmærket !
Forhåbentligt skifter du ikke Damen ud hvergang du ser en ny og sjovere model.
Jeg kigger på de ting I nævner her.

Håndværkeren: Jeg har ikke skiftet systemet - kun skiftet farverne. Konen får jo også nyt tøj engang imellem, så hun ikke skal rende rundt i de samme lasede pjalter hele livet, ik?

Et af vores største problemer her på LDS er faktisk, at forumsoftwaren ikke er blevet opdateret i flere år nu. Dét er årsagen til rigtig mange af de irriterende ting vi oplever og som jeg ikke selv kan gøre noget ved. F.eks. at vi får mails ved hvert eneste nye indlæg og ikke bare én påmindelse pr. tråd, at man ryger til første side af en tråd når man besvarer den, at det er møgbesværligt at indsætte billeder osv. osv.

Men forumsoftwaren begynder at røre på sig og der er faktisk kommet en ny version for 3 uger siden (uden de store nyheder, dog). Jeg vil bare ikke røre ved den, før andre har luset ud i børnesygdommene og de fejl der altid er i nye versioner.

Mvh. AllanE
Dejligt det nu er rettet.

En anden lille ting:

Når man klikker på sidste svar var det førhen sådan at der blev linket til sidste svar i en tråd, kan det mon også rettes, ikke for at herse og regere, men en høflig forespørgsel.

En glad bruger af forummet.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Skrevet af maskinsnedker på 14 mar 2013 10:40
Dejligt det nu er rettet.

En anden lille ting:

Når man klikker på sidste svar var det førhen sådan at der blev linket til sidste svar i en tråd, kan det mon også rettes, ikke for at herse og regere, men en høflig forespørgsel.



Som jeg allerydmygst tilslutter mig!

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis