AEG øko lavamat 76630 update, problemer med vandladning!

Hej
Har denne vaskemaskine, som beskrevet i overskriften.
HEr i weekend har jeg villet vaske noget arbejdstøj..
Det har taget siden fredag nu ..
Den kan ikke komme af med vandet..
Har renset trevlesien, som i øvrigt var rimelig ren..

Har nu skyllet afløbsslangen igennem, og kørt 50-60 liter cand igennem maskinen, slangen var meget ildelugtende..
Den melder fejl på E-20
Der er skiftet kul, og begge pumper i maskinen, indenfor det sidste år.. pumpen lyder dog også helt fin.
Har nulstillet elektronikken.
har renset sæbeskuffen..
I manualen skriver de om en sæbepumpe, hvor er den? er det den jeg vil kalde cirkulations pumpen? altså den der overrisler tøjet.?

maskinen bliver brugt til alt fra sengetøj til arbejdstøj, og leverer normaltvis et pletfrit resultat.
Er dog sjældnt oppe og kører ved de høje varmegrader, somregel 40/60 grader.
Kan man rense maskinen effektivt med et middel og en kogevask?
Hej Har denne vaskemaskine, som beskrevet i... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nej fet ved jeg ikke. Prøv dig frem.

Det tal den skriver er den digitale niveau føler.
Du kan også teste varmelegemer og tacho føler.
Men ved du om proceduren er at den bare selv tester - dvs man sætter den på et "program" og lader den køre ...
Tror mit varme legeme er stået af men hvis jeg Ohm'er det ser det ok ud ... så spørgsmålet er om man smider 350,- efter et sådant..når man kan få en brugt 1 1/2 år gammel maskine i DBA til 6-700,- hmmm

Men - Her er lidt mere om fejlkoder hvis nogen har brug for det : http://bastlman.wz.cz/
- og noget om rekonfiguration :http://vm-elektro.dk/media/16780/konfiguration%20af%20aeg%20vaskemaskiner.pdf

Lige et tip ... tjek prisen på ebay tyskland - ser ud til at både pris og PORTO er billigere... fandt varmelegeme til ca 100,-
btw er det det samme med bil dele ( rudehejs til octavia 150,- Thansen 495,-)

Varmelegeme hedder : Heizstab / Heizung AEG
Nej den tester ikke selv.. Sætter du den på vand indtag så tager den vand indtil der er overensstemmelse
Hmm pas lige på med konfigurations kodningen og generelt ikke at komme til at trykke på en og derefter en anden knap i test mode....

er ved at se hvor man finder de specifikke konfigurations koder til de enkelte modeller ...he he
Okay troede ikke man kunne lave noget om derinde
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis