Nyt design på LDS

Hej alle sammen

Som I kan se, har LDS fået nyt design! Det har været længe undervejs og jeg håber I kan li' det. Jeg mangler i skrivende stund nogle småting, som bliver rettet i løbet af de kommende dage.

Forløbet omkring det nye design har været ret imponerende. Vi lavede i første omgang en designkonkurrence på et globalt design-site, for at få et nyt logo. I løbet af kort tid, sendte 16 forskellige designere fra hele verden i alt 50 forslag. Vi endte på vores helt egen, specialdesignede LDS-maskot, som I kan se rundt omkring her.

Derefter startede vi en konkurrence samme sted vedr. design af hele LDS. Over 20 designere deltog og det tog en måneds tid at udvælge vinderen og efterfølgende lave justeringer og finpudsning af designet.

Med designet i hånden, startede kodningen og nu kan I se det endelige resultat. I første omgang er der tale om et rent facelift til LDS, dvs. funktionaliteten i forummet mv. er det samme.

PS: Efter 2 års stilstand i forumsoftwaren, er der heldigvis begyndt at komme aktivitet omkring videreudviklingen af forummet (det er et open-source system nu), så jeg håber, at der begynder at komme nye versioner snart.

Mvh. AllanE
Hej alle sammen   Som I kan se, har LDS fået nyt... Vis hele indlægget
59 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af AllanE på 03 feb 2013 16:31
Jeg er meget glad for at høre, at I kan li' designet!

Pinkhenrik: God ide med et navn til LDS-fyren! Gode ideer modtages gerne.
Jamen så vil jeg da forsøge mig med et par forslag :

Selvsen.
DIY.
Godt-nok. (kan i huske ham?)

Spørge Jørgen (selvom det ikke er pænt over for Jørgen'erne, men det er jo et forum med spørgsmål)

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Fandt lige en mere,  infoboks dækker over prewiev ved editoren.

Det er jo bob! Altså byggemand bob.. ham figuren der...

Elektronikteknikeren
Glimrende 'facelift'' generelt, men jeg er dog ikke helt begejstret for lysegrøn skrift på hvid baggrund (listen over seneste indlæg). Lidt mere kontrast ville glæde mine gamle øjne.
Jeg får tit timeout eller besked om at forummet ikke er tilgængelig her efter opdateringen, forummet kører utroligt langsomt nu syntes jeg, andre der oplever det samme ?
Annonce
hej.
Ja det oplever jeg også.

mvh

varmetossen

Også fik jeg den lige igen, da jeg ville se svaret her i tråden.

En fejl opstod. Fejl: Forum er i øjeblikket ikke tilgængelig.
Det er det samme her, endda når jeg vil besvare en tråd. Men mest når jeg kommer fra linket i mit mailprogram, ofte klare jeg det ved at opdatere men det er blevet utroligt langsomt. Jeg har så tillagt det at der er mange brugere inde på siden, som jo ofte kan gører selv en stor server ganske langsom.
Nå Allan hitter jo nok på noget, når han får tid !
Jeps, også meget langsomt her i dag!!
Hvor kan jeg klage over det?

Med venlig hilsen
ktm

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind