Nyt design på LDS

Hej alle sammen

Som I kan se, har LDS fået nyt design! Det har været længe undervejs og jeg håber I kan li' det. Jeg mangler i skrivende stund nogle småting, som bliver rettet i løbet af de kommende dage.

Forløbet omkring det nye design har været ret imponerende. Vi lavede i første omgang en designkonkurrence på et globalt design-site, for at få et nyt logo. I løbet af kort tid, sendte 16 forskellige designere fra hele verden i alt 50 forslag. Vi endte på vores helt egen, specialdesignede LDS-maskot, som I kan se rundt omkring her.

Derefter startede vi en konkurrence samme sted vedr. design af hele LDS. Over 20 designere deltog og det tog en måneds tid at udvælge vinderen og efterfølgende lave justeringer og finpudsning af designet.

Med designet i hånden, startede kodningen og nu kan I se det endelige resultat. I første omgang er der tale om et rent facelift til LDS, dvs. funktionaliteten i forummet mv. er det samme.

PS: Efter 2 års stilstand i forumsoftwaren, er der heldigvis begyndt at komme aktivitet omkring videreudviklingen af forummet (det er et open-source system nu), så jeg håber, at der begynder at komme nye versioner snart.

Mvh. AllanE
Hej alle sammen   Som I kan se, har LDS fået nyt... Vis hele indlægget
59 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Allan
Prøvede for sjov at installere Google Crome og så virker det perfekt med billeder og logind
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
kl. 19 42.

wao.

nu ser den fed ud og "søge bjælken ligger fremme på siden.
så den er lige til at gå til.!

og siden den ser lækkert ud og maskotten han er sød.
Jeg har luret problemet, men løsningen er svær.

Indtil videre, kan I klare den enten ved at bruge en anden browser eller ved at trykke F12 i Internet Explorer. Der kommer et vindue frem i bunden --> klik på "Dokumenttilstand: Quirks Mode" og skift den til "IE9-standarder" eller "IE8-standarder".

Jeg leder videre efter en permanent løsning.

Mvh. AllanE
Så lige en mindre bug mere, påmindelse boksen ligger i baggrunden når den popper op, dvs. den er dækket af reklamer i forum og galleri indlæg på forsiden.
Annonce
Virker forsiden nu i jeres IE8 og IE9?

Jeg har lavet en rettelse på forsiden, dvs. ikke alle undersiderne. Tjek venligst forsiden.

Takker!

Mvh. AllanE
Hej Allan
Tilsyneladende virker det nu  - men jeg har stadig Google Crome installeret  - men når jeg benytter min gamle genvej på skrivebordet eller søger LDS med Google "den Gamle " kommer det rigtige startbillede med logind frem som det skal   - har ikke tid mere i dag men prøver at afinstallere Crome i morgen for at se om det funker uden den.
hav en god aften
Hilsner Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Tak.

Det er MÅSKE løst nu. Håber I gider at tjekke igen, gerne uden først at have klikket på "Quirks mode", som jeg skrev før. Jeg er i tvivl om det virker pga. min ændring eller fordi jeg selv har trykket dér.

Meld gerne tilbage. TAK!

Mvh. AllanE
Har lige prøvet med IE9 og her virker det fint.
Nyeste IE og 24" bredformat,et billed lidt til venstre,det lever jeg fint med men mine øjne syntes at den underlige gul/grønne farve ud for indlægene giver for lidt kontrast.

René
Der er yderligere 19 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis