Seriøst Dr. Trintignant så har jeg det nok med biler som du har det med computere.
Jeg synes at folk som ikke køber og kører i Rolls Royce er nogle sølle tabertyper, der ikke ved, hvad kvalitet er.
Jeg går ud fra at du selvfølgelig ikke er en sølle taber og naturligvis kører i RR. Hvilken model kører du for resten i?
Var det dig, der under et andet navn, optrådte her på LDS for et par år siden?
Det var også en meget vred og meget udskældende type, der gav os alle verbale tærsk stort set hver dag, hvis vi ikke lige med det samme rettede ind og gav ham ret. Ligeledes var hele LDS noget forfærdeligt lort, som nærmest burde lukkes ned lige på stedet. Bliver man så ond og bitter, når man beskæftiger sig meget med IT?
Når det så er sagt, vil jeg da sætte pris på saglige vurderinger også fra dig, da du åbenbart interesserer dig for sagerne, men det med at skælde og smælde og kalde alt andet end det, du kan lide for lort, lort, lort lort, er jo ikke rigtig til at bruge til noget.
Det er altid en rigtig god ting at begrunde, hvorfor alt andet er noget lort, lort, lort, lort.
Dette indlæg er skrevet fra en billig skodmaskine, MSI, der aldrig har været gået i stykker og som jeg slæber med mig alle vegne. Tror jeg gav ca. 3500 kr. for den. Og nej, jeg vil nu alligevel ikke smide den ud, selv om du vil håne mig for den.