Valg af trægulv? Hvilken type ville I vælge?

Hejsa,

Vi har været meget i tvivl om hvilket gulv vi skal have i huset og vi er blevet mere og mere lune på træ/parket gulv, men hvilken type bør vi vælge?! 

Vi har desværre et budget, at skulle tage hensyn til, så det er simpelthen ikke muligt, at købe et gulv til fx 500,-/m2!

Det vi synes er rigtig lækkert er et gulv som det her:

Desværre koster sådan et gulv her 700,-/m2, så det bliver ikke lige DET...

Det skal være enten et sort eller hvidt gulv, men om det skal være parket, laminat eller noget helt tredje, har vi ikke styr på.

Nogen som kan anbefale eller henvise til et lækkert sort trægulv? Eller kan nogen fraråde os at vælge fx det ene frem for det andet?

Vil helst ikke gå for meget på kompromis, så det må gerne være flot/realistisk at se på...optimalt, så skulle det meget gerne koste max 200,-/m2..... 

Det haster lidt, da vi skal have gulvet bestilt, så det kan ligge og akklimatisere noget tid inden lægning... 

På forhånd tak!

 SELVBYGGER!!!

Hejsa, Vi har været meget i tvivl om hvilket... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det blir sgu vist sådan noget her...

Nogen som har erfaringer med lamelplank 14mmx189mm i hvidolieret ask?





 SELVBYGGER!!!

Ja, man mange laver jo lamelplank, også i hvidolieret ask, ask har et flot spild mellem lys, mørk og rød kerneved, er utroligt hårdt og holdbart så slet ikke et ringe valg.

Haro er kvalitet til en rimelig pris, så kan jeg varmt anbefale herfra.

Ligeledes Moland, og Skagen gulvene har jeg lagt, hvor jeg var tilfreds med kvaliteten.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis