Jeg brugte kantskinner til gips.. Jeg kan ikke huske hvilket mærke det var, men prøv at google, de findes i flere størrelser og fabrikater.
Ja, man kan se kantlisten, så der skal skæres smig i hjørnerne, men når det har fået et lag maling synes jeg faktisk ikke at man lægger så meget mærke til det.
Profilen er lavet af noget metal, der vel er 1-1,5 mm tykt, så det er ikke en stor kant der sidder på gipsen.
Ja, det ser stadigt pænt ud, selvom der er gået et stykke af lysslangens led'er på ca 5-10 cm. Heldigvis er det inde i brusekabinen så man ser det ikke så tit
Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...