legehus tag

Hej

Jeg har planer om at købe dette flotte legehus

Som I kan se, står det helt ubehandlet. Min plan var at give det en gang halv transperant træbeskyttelse over det hele. Men så kom jeg lidt i tvivl om taget. Skal der noget kraftigere til på taget eller kan jeg nøjes med træbeskyttelsen? Det er jo ikke ligefrem et tag man kører tagpap på Og det ville da også være lidt synd.

Jeg forventer ikke, at legehuset skal holde mere end 8 til 10 år.

Jeg var squ lidt i tvivl om den skulle være under kategorien lav-hus eller lav-have

Man kan lære alt, hvis man gider!
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tagpap på ville jo være rent hærværk efter min mening
jeg vil da tro hvis den får en god gang beskyttelse så det bliver mættet- måske årligt så duer det.

facaderenser 

mvh
Niels

Jeg har ikke et forslag men vil gerne høre hvor du har fundet dem? de ser godtnok lækre ud:-)
jeg ville give den koldpresset lindolie istedet for. Det er totalt ugiftigt og kan vedligeholdes ved at smøre noget mere på, der hvor det vil blive slidt.

Jeg ville nok lave en sokkel til det af nogle sten, eller et par solide strøer, så det lige bliver løftet en smule fra jorden.
Ellers ser de rigtigt flotte ud 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
fdlg : De bliver solgt på "teknisk skole" i horsens. Eleverne i tømrer uddannelsen skal lave dem i forbindelse med deres grundforløb.

Prøv at tage kontakt til din nærmeste "teknisk skole", de har nok lignende legehuse til salg.

Legehuset er 160x170. og de skal have 1700 kr. for det.

For den pris kunne jeg ikke gang købe materialerne :/

Pinkhenrik. Det var en god ide med koldpresset linkolie. Det tror jeg også, ville være rigtigt flot.

Man kan lære alt, hvis man gider!
Peter: Ok ja det var da godtnok en god pris:-) tak for tippet jeg vil prøve at forhøre mig!
Enig, linolie med fungicid ville jeg også foreslå, også holder det nemt 8-10 år...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på træbeskyttelse med dækkeevne-garanti med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også