Støbning af skur gulv.

Skal lige have sikre at jeg ikke gør noget dumt.

Skal støbe noget gulv i et skur. oven på Sundolitt gulvplade S60 150mm. 100mm gulv med 6-8mm 6mm armeringsnet. Det vel fint nok til gulvet eller?

under sundolittpladerne har jeg bare tænkt at ligge 50mm afretter sandt. er et nok?


Skal lige have sikre at jeg ikke gør noget dumt.... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Den skal bare afdækkes lige efter støbning og ca en uge frem.
Man skal bare læse denne link fra Nordic Cement:

Som jeg så lige bringer en gang til; .o)

http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=fritfaldsblander+blandetider&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.aalborgportland.dk%2Fmedia%2Fpdf_filer%2Finspi_goer_det_lettere.pdf&ei=xjmeUMCwPIWPswarj4CoDA&usg=AFQjCNHYs7ZnTyYkdX3Mj3XyiptTwhVr3w
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
må lige genopfriske min læsning har den ligggende et sted på pcen...
Ved det en gammel tråd men skal igang igen.

Skal skur igen surprise men denne gang ved jeg ikke om jeg vil isolerere gulvet?

kort fact er at der kommer 150mm isolering i tag og vægge. Læste at man i gulvet ikke skulle gøre noget så kunne man udvinde noget jordvarme og holde skuret frostfrit men virker det?
Så tænkte bare at lave gulv med noget afretter sand og fliser men skal der så dampspærre i når det ikke er et opvarmet skur men ønsker dog forsat at holde ting tørt derinde værktøj osv hvad skal jeg så gøre...

Et støbt gulvt med epoxy ville også være et fint gulv at holde rent når der rodes derude.

Hvad er opskriften på et skur til opbevaring af værktøj :D er det med eller uden dampspærre? kan en fugtstyret ventilator klare fugt issue eller skal der en form for varme til også`?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også