Hvad gør jeg med mit udbrændte bilvrag efter tyveri.

Hejsa

For en uge siden fik vi stjålet vores Toyota Corolla st.car fra 1997, det var nok nogle unge drenge fra lokal området der skulle ud og havde sig en joy ride... sådan ser det ud fra skaderne før bilen blev totalt udbrændt.

Vores udfodring står nu i at få bort kørt den totalt udbrændte bil der står på et sti system hvor man godt kan komme til med en autohjælp bil, men Hvidovre Bilskrot har meddelt os at de ikke kan køre den væk da de kun har slisker bagpå og rettet i vores bil er væk (således som alt andet inde i kabinen) det ene fordæk er fladt så derfor kan de ikke hive den op på deres bil..

Nu står vi så der med et bilvrag vi ikke kan komme af med. Hvidovre Bilskrot sagde vi kunne forsøge at kontakte DAH.DK men de ville nok bare ryste på hovedet (også..)

Vi har kun ansvars forsikring på bilen og ikke noget abonoment hos nogen af autohjælp selskaberne. (fdm/falck/dah...)

Nogen derude bag skærmene som har råd, erfaring til havd man så kan gøre.

Mit umiddelbare næste ville være at gå op på en falck station nærtved og høre om de kan hjælpe.




I am so full of it.....

Hejsa For en uge siden fik vi stjålet vores... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Sikken noget vrøvl så lige en forklaring.
2770 er ikke nødvendigvis i Kastrup men helt sikkert i Taarnby kommune 2791 kan også være i Taarnby kommune selvom det hedder Dragør.
2300 og hvad der ellers bruges udover de to ovenfor nævnte numre er ikke på Amager men på Lorteøen.
Rene
www.Bil-Skrot.dk klarede opgaven lynhurtigt!

Stor tak til Bil-skrot.dk for super hurtig service. Opgaven var ikke nem, men det holdt dem ikke tilbage!




I am so full of it.....

Respekt.
Hehe det jo lige det. Havde dog ikke lige tiden til at skrælle det udbrændte vrag eller rydde op osv.

Ellers kunne jeg jo bare....






I am so full of it.....

kontakt http://www.nembilskrot.dk de tager imod alt siger jeg dig

Egonk
Bil-skrot.dk klarede opgaven til kryds og bolle. til en rimegelig pris og uden whine....

I am so full of it.....

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis