Hvad gør jeg med mit udbrændte bilvrag efter tyveri.

Hejsa

For en uge siden fik vi stjålet vores Toyota Corolla st.car fra 1997, det var nok nogle unge drenge fra lokal området der skulle ud og havde sig en joy ride... sådan ser det ud fra skaderne før bilen blev totalt udbrændt.

Vores udfodring står nu i at få bort kørt den totalt udbrændte bil der står på et sti system hvor man godt kan komme til med en autohjælp bil, men Hvidovre Bilskrot har meddelt os at de ikke kan køre den væk da de kun har slisker bagpå og rettet i vores bil er væk (således som alt andet inde i kabinen) det ene fordæk er fladt så derfor kan de ikke hive den op på deres bil..

Nu står vi så der med et bilvrag vi ikke kan komme af med. Hvidovre Bilskrot sagde vi kunne forsøge at kontakte DAH.DK men de ville nok bare ryste på hovedet (også..)

Vi har kun ansvars forsikring på bilen og ikke noget abonoment hos nogen af autohjælp selskaberne. (fdm/falck/dah...)

Nogen derude bag skærmene som har råd, erfaring til havd man så kan gøre.

Mit umiddelbare næste ville være at gå op på en falck station nærtved og høre om de kan hjælpe.

I am (still) so full of it.....

Hejsa For en uge siden fik vi stjålet vores... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen I har helt ret, tror bare www.hvidovrebilskrot.dk ikke helt lever op til deres reklamer og ord på deres hjemmeside, Hvidovre Bilskrot ville havde 800kr på toppen af skrot præmien og alligevel ikke hente den.

Det er nok bare nogle københavner tosser med pikhud på fingrene når det kommer til stykket, de ønsker kun at plukke de lavt hængende frugter. En ting er sikkert deres hjemmeside lover mere end de kan overkomme. Anyhow de ryger på trustpilot.dk og så må jeg prøve at finde et andet sted og se om de vil hjælpe med at få den hentet, det helt iorden for os at det koster penge ud over skrot præmien, bare vi kan komme videre uden at skulle tænke over vraget står der og "pynter"

Takker for de altid gode råd, stor respekt til LDS brugerne for at I er her og gider at hjælpe!

få en gut med en stor gaffeltruck til at tage den, ka sagtens lade sig gøre - 10 minutter

Jo men der er sgu ikke så mange gutter med trucks, stort 4x4, fejeblade, gummiged i min omgangs kreds her i Københavns området.

Ved godt det er en stor fejl for den slags folk skal man holde sig gode venner med, men de bor så langt væk ;-)

Det er jo en Toyota så hvorfor ikke give den lidt luft og en dunk benzin så kan du selv køre den derfra.
Rene
Ja det sgu lige det, den har bare kørt siden 1997 uden så meget som en enkelt pip!
Men jeg er forholdsvis overbevist om at jeg har brug for noget af det der mangler fra nedenstående billede for at kunne sparke den i gang..... 

Annonce
1. Kastrup er ikke kbh
2. Ring til Suhrs autoophug. Han bor i nærheden og har teuck og fejeblad - end of story

Øh hvem snakker om Kastrup?
René
vores afbrændte ven identificerer sig med 2770 - formoder dete r postnr.

Ja det kan da tænkes men det er jo kun en del af region hovedstaden,undres bare over at Næstved blev nævnt,det er da langt at gå.

René
Ikke næstved men nærtved.....

Kbh.S ligger også på Amager, men det er jo bare tosset flueknepperi der ikke bringer noget med sig såeh - slut med flueknepperiet!

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis