hjælp til renovering af 1.sal

hej alle sammen

min kæreste og jeg er ved at købe en gammel murermestervilla, med et ifølge tilstandsrapporten godt og sundt tegltag.
planen er så at flå hele 1salen ned, og lave nyt, med ordentlig isolering osv

men hvordan gør man så med undertag? vil jo nødig pille hele taget ned hvis det kan laves indefra

når man kigger ind i skunken kan man kigge ud på teglene

nogen der kan skære det lidt ud i pap?


hej alle sammen min kæreste og jeg er ved at... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
du kan roligt sige tillykke, vi fik det til en lækker pris med den belliggenhed vi gerne ville ha, og det kilder i fingerene for at komme igang

findes der stadig diverse tilskuds muligheder i forbindelse med energi renovering, fradrag osv???
tak for det konstruktive svar
Hvis ikke det er absolut nødvendig at gøre noget ved taget/1.sal nu ville jeg måske vente, og starte nedefra og vente til der er økonomi til et nyt tag og isolere i en og samme ombæring.
Da jeg var i jeres situation havde jeg ingen intentioner om at skifte taget, men da jeg kom længere i processen, ville jeg ikke bruge x 100.000 på renovering af 1. salen for senere at skulle skifte taget.
Det var en ordentlig omgang, men med nye sten på taget er det altså også et helt andet hus at se på.

 

det er absolut nødvendigt at gøre noget ved 1salen, den ligner noget der er løgn, den bliver isoleret nu, og om 5-10 år bliver taget skiftet
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis