solcelle andlæg.

det er snart kan købes næsten hvor som helst kan købes.
ja selv jem og fix er med på vognen.!
lige fra de små transporttable til de store tagmonterede udgave.

det er lige før at man er ligeså udbredt i butikkerne som hammer.!

det er snart kan købes næsten hvor som helst kan... Vis hele indlægget
69 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
der er også et tilbud her, det er dog uden eletrikerbesøg..
http://www.scotte.dk/product.asp?product=1219

Ja, ser fint ud - men en begrænsning....

Kun 5 års garanti på både solceller og inverter, hvor flere andre har 10 år på inverter og 12 år på solcellerne.

Har været forbi den hjemmeside tidligere og fravalgte den hurtigt på grund af garantien

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Så er anlægget bestilt

kr. 75 624,- for et 6 kW anlæg med sorte rammer alt incl. ( montering tilslutning m.m. )

Synes jeg havde lidt halvtravlt med at få det gjort inden der kommer et lovindgreb - som der snart gør. Det bliver sat op i år så jeg når at få fradrag i år .

Det blev dette :


http://www.ds-montage.dk/

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af EISOE på 04 okt 2012 17:53
Så er anlægget bestilt

kr. 75 624,- for et 6 kW anlæg med sorte rammer alt incl. ( montering tilslutning m.m. )

Synes jeg havde lidt halvtravlt med at få det gjort inden der kommer et lovindgreb - som der snart gør. Det bliver sat op i år så jeg når at få fradrag i år .

Det blev dette :


http://www.ds-montage.dk/

Fik du snakket med ham, og virker han seriøs?
Skrevet af Pizzabager på 04 okt 2012 18:36

Fik du snakket med ham, og virker han seriøs?

Ja, det synes jeg - han sagde at hans montør har erfaring med at sætte mindst hundrede anlæg op før de startede nyt firma.

Min eneste bekynring er at firmaet er nyt.

Betaling af ydelserne sker ikke før arbejdet er udført - 25 % når beslagene er monteret og resten når solcellerne er monteret og anlægget kører.

Svarede på spørgsmål på mail samme dag.

Og en detlaje som jeg spurgte om - de bliver fastgjort i spærene - ikke i lægterne.

Og jeg er ikke nervøs for at inverterne er kinesiske - Kina er verdens største spiller på det marked.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Annonce
Skrevet af EISOE på 04 okt 2012 19:01 

Ja, det synes jeg - han sagde at hans montør har erfaring med at sætte mindst hundrede anlæg op før de startede nyt firma.

Min eneste bekynring er at firmaet er nyt.

Betaling af ydelserne sker ikke før arbejdet er udført - 25 % når beslagene er monteret og resten når solcellerne er monteret og anlægget kører.

Svarede på spørgsmål på mail samme dag.

Og en detlaje som jeg spurgte om - de bliver fastgjort i spærene - ikke i lægterne.

Og jeg er ikke nervøs for at inverterne er kinesiske - Kina er verdens største spiller på det marked.

Okay, ja mit problem er nok bare at han er fra horsens, og jeg bor i ballerup, det bliver nok for besværligt.
Mon ikke det kan betale sig at få ham til at tage turen over, det er han sikkert også frisk på.

De fleste jeg kender, kører da gerne rundt i det meste af landet, hvis kunden bare vil betale for transporten også.
Rigtigt.

I tilbudet til mig skriver han : " Der vil være en lille transport tillæg hvis installation er på Sjælland, på
1000,- + moms. "

Og det er jo småpenge i den her sammenhæng :-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af EISOE på 05 okt 2012 15:39
Rigtigt.

I tilbudet til mig skriver han : " Der vil være en lille transport tillæg hvis installation er på Sjælland, på
1000,- + moms. "

Og det er jo småpenge i den her sammenhæng :-)
Det er et meget lille tillæg taget i betragtning at de skal over til mig via broen 2 gange..

hvorfor endte du med at betale 76000 kr?
Skrevet af Pizzabager på 05 okt 2012 18:03
Det er et meget lille tillæg taget i betragtning at de skal over til mig via broen 2 gange..

hvorfor endte du med at betale 76000 kr?

Fordi jeg vil have sorte rammer i stedet for grå aluminium - mit anlæg bliver helt sort.

Det koster knapt kr. 6.000,- for de 30 elementer.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Der er yderligere 19 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis