Nabo rammer min båd, hver gang!

Jeg har en nabo, nede i havnen forstås, der, hver gang han skal ind på sin plads rammer min båd, omtrent på samme sted. nu er træværket gået i stykker der hvor han 'torpederer' min båd. han gør det åbenlyst mens jeg ser på det. Ligeledes hakker han sin bådshage ned i glasfiberen, der efterhånden også har mærker efter angrebene. vi har aldrig haft det mest venskabelige forhold, efter jeg takkede nej til hans tilnærmelser for vel 5 år siden.
Går jeg til havnefogeden? Melder jeg ham til politiet? Han ødelægger jo min ejendom. Han opfører sig i det hele taget yderst bizart,-han har fortøjret sin båd helt akavet, så den ligger klods op af min og med mindst tre meter til naboen på den anden side.
Og jo jeg har sagt det til ham, han siger 'Det kender jeg ikke noget til' hvor på han vralter af sted. I dag var der andre til stede, de kommenterede hans opførsel, og han svarede at jeg jo kunne flytte mine fortøjninger..... Jeg har snart en ubændig lyst til at gøre noget grimt, rigtig grimt!
Giv mig et godt råd.....Jeg er rasende og er ved ar finde på noget stygt!
Mvh
Helle

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Jeg har en nabo, nede i havnen forstås, der, hver... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jo Jørgen, jeg har også talt med ham. Og han ville kontakte min nabo, se på skaderne og ringe tilbage. Jeg tror han har meget travlt, hele øen er oversvømmet med turister,-og det er der vel også hos jer? Jeg synes det er værre med sheriffen, der ikke ringer tilbage,-men han er nok på ferie og sidste uge var han på kursus....

Det er skøønt at bo på en gård fra 1721(Uden stråtag). Uddannet tækkemand og byggetekniker.

Hej ja vi er måske ved at kredse os ind. ---det ver det med keramikken der triggede. Hvad hedder din nabo, jeg er ved at tro det er en fhv. kollega. Hvis det bliver for personligt så send en  SMS eller PM.
mvh

varmetossen

Jamen, det er da utroligt som en lille hanhund kan blive sær i hovedet, når et lækkert stykke pugebarn siger takker nej til hans klamme tilbud.
Jeg kan sgu godt forstå, at du bliver knotten i skralden, det var jeg også blevet!

Hvis du eller en anden kan komme til at tage vogle billeder -som ovenfor omtalt- eller endnu bedre noget video af hans ugerninger, så står han rimelig skidt. Beviserne vil jo være tårnet op. Og i så fald vil det være en meget enkel sag for politiet, som dermed får svært ved at undslå sig for at tage sig af sagen. Den vil jo ligge lige til højrebenet. Det højreben han skulle have lige i snuden.

Selv kunne jeg -i tankerne- komme til at lægge et ligge fiskenet, så det kom i hans propeller, når han bakker ud, skyde ham med en lunken lort i en cykelpumpe, give ham en overnatning i en dybfryser.... plus en masse andre ting som man ikke må gøre.

Lad dig ikke kyse.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Chr. jeg orker ikke at lege med hundelort ;-). Men fiskenettet var måske en mulighed...Men hellere en video af påsejlingen, det skulle ikke være så svært.
Klaus jeg har sendt dig en PM, da jeg ikke tror at det er smart at nævne navnet her. Han er sgu nok typen, der googler sig selv dagligt;-).
I morgen skal jeg fotografere skaderne til forsikringen,- desværre har jeg kasko på båden, så de gider måske slet ikke gå efter manden. Vi er jo forsikret samme sted.
Helle

mk.koch.

okay.

så jeg er sikkert lidt for hurtigt på tastaturet.
med at bruge k. i stedet for g.

Annonce
Ja - men husk at med en kendt skadevolder, vil du typisk slippe for selvrisiko - så er det op til selvskabet at kradse pengene ind. Hvis dem du har nævnt tidlegere der har oplevet det, er nogen du kan finde igen og de vil vidne, har du vel en god sag med vidner og evt. politianmeldelse.

Hvad finder han så på næste gang -er nok det der tit afholder folk fra anmeldelser.
jeg har heldigvis ingen selvrisiko. Og jeg tror da ganske afgjort at forsikringsselskabet vil hente pengene hos manden. De har udtrykkeligt bedt om skadevolders navn og adresse. Hverken politi el. havnefoged har meldt tilbage, men begge har modtaget min anmeldelse/klage.
Mvh
Helle

Skrevet af Raknes på 30 jul 2012 17:17
Hverken politi el. havnefoged har meldt tilbage, men begge har modtaget min anmeldelse/klage.
Mvh
Helle

Så kunne det jo tænkes at du telefonisk skulle kontakte dem, jeg ved godt at Politiet ikke er meget for at lette røven fra stolen i den slags sager, men din havnefoged SKAL tage sig af sagen, ellers må du klage over hans lange sagsbehandlings tid hos komunen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis