Laser Skæring

Hej.

Jeg er ved at bygge en lille vindmølle. Jeg er nået dertil hvor jeg gerne ville havde laser skåret nogle dele til den. Er der nogen som kender et sted hvor er privat person kan komme og få skåret nogle forskellige 'småting' uden at skulle betale en formue? Tegningene laver jeg selv på Solid Edge og gemmer i  en 'DWG' fil (som jeg har forstået det skulle en laserskærer kunne læse det direkte). Det skal helst være i Odense området eller ihvertfald på fyn (ellers kan det nok ikke betale sig for mig).

Med venlig hilsen KFR.
Hej. Jeg er ved at bygge en lille vindmølle.... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Tak for forklaringen, det undre dog at der kun kan skæres 8 mm. i alluminium, når der kan skæres i 12 mm. rustfrit stål. Alluminium er da meget blødere.

Skrevet af Håndværkeren på 04-11-2014 23:03

Tak for forklaringen, det undre dog at der kun kan skæres 8 mm. i alluminium, når der kan skæres i 12 mm. rustfrit stål. Alluminium er da meget blødere.

Monstro det ikke er fordi alu er det, af de nævnte matrialer, der leder varmen bedst.  

 

 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis