Murersjusk


Vi har netop fået pudset vores hus af en murer, men jeg er ikke rigtigt tilfreds med resultatet. Jeg har vedhæftet en række billeder, kan i fortælle mig om det er mig der er for krævende eller kan man godt forlange at en murer, kan pudse et hus op uden synlige overlap, fordybninger, mærker efter tandspartel osv.

20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, det kan man godt forlange. Han har da haft en dårlig dag.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hold da op!! Det kunne jeg have gjort bedre, og jeg er it mand.. :/ Er du vimmer jeg ville snakke med store ord, hvis jeg havde betalt for det arbejde.

Mvh

Morten


Det værste er næsten at han tror/mener han er færdig :-( Heldigvis har han kun fået en del af betalingen.
Nej hvor skægt juel jeg var 100% ved at skrive det samme "Det kunne jeg have gjort bedre, og jeg er it mand"

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg vil da også påstå at det virkelig er en OMMER, forfra igen som muren selv skal betale. Selvfølgelig burde han have taget højde for at i den varme vi har haft, er det yders vanskeligt at lave så store flader medens mørtelen stadig er blød nok til bearbejning, men det skal da ikke gå ud over dig.
Annonce

Hvis nu, hvilket jeg ikke håber, at mureren ikke mener at der er noget galt, hvordan griber man så sagen an ???
Så må man håbe at han er med i Bygs garantiordning, her kan du få bedømt det udførte arbejde.
Hvis de mener der er tale om dårligt arbejde og han ikke vil lave det om, mener jeg at garantiordningen
sørger for at det udføres korrekt. Det kræver selvfølgelig at der er tale om arbejde med momset kvitering !
Personligt bruger jeg kun fimaer der er med i garantiordningen.

Bjarne

 

Mon en muremester på det kvalitetsniveau (stadig) er med i BYG-Garanti. ?

Er det i-det-hele-taget en faguddannet murer eller kvalificeret murefirma der har udført opgaven?

Men er aftalerne på plads? Hvad står der på tilbudsblanketten? Osse bagsiden?





Jeg mener ikke han er med i BygGaranti :-(, så det eneste jeg kan gøre er åbenbart at satse på at fejlen bliver rettet og holde betalingen tilbage til jeg er tilfreds.
Man vil altid kunne se en eller anden form for overlap samlinger et eller andet sted når man har stillads på desværre.

Nu ved jeg ikke hvor mange af jer IT folk der har prøver at pudse et helt hus.....men det KAN være sværere end man tror. Hver eneste hus er forskelligt hva angår sugeevnen og støder man f.eks på en hus hvor mørtlen tørrer pletvis....ja så kan man være verden dygtigste murer uden det hjælper

Men når det er sagt, så virker kvaliteten ikke helt i orden desværre

Murermester Michael Flyger Jørgensen

23804516

Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også