I-Pad og navigation.

Hej allesammen.

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med, at forklare systemet med I-Pad som søkortplotter.
Hvilken betegnelse skal Paden have - 3G eller hvad ?
Hvad plotter I-Paden fra, er det satelitterne eller telefonmasterne ?

Har kigget lidt på en Apple "Den nye", inde fra Bilka:
Den nye iPad Wi-Fi 3G 16 GB

http://www.bilka.dk/Elektronik/Comp...e_Other_DS)

Kan den bruges mon ?

Mvh.
Gunnar.


holmeren

Hej allesammen. Er der nogen af jer der kan... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tror nu ikke den sank.. Som jeg husker det så gik han på grund og tilkaldte hjælp.. De kunne bare ikke finde ham fordi han ikke vidste hvor han var. 

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Skrevet af Håndværkeren på 18 mar 2013 20:10
Har da overvejet det, i efter året lå jeg indeblæst på Lyø i over en uge. Det var efter hånden så kedeligt at jeg savnede mit TV derhjemme, alt på øen var jo lukket ned og med mit bentøj er det svært at komme rundt, så det bliver kun til korte ture med hunni der jo nærmest er upåvirket af vejret.
Såe jo det har været overvejet et par gange, men det bruger jo meget støm sådan et TV så skal min generator stå og larme og det er ikke så rart om aftenen.

Overnatter du ikke i havne?? der er jo strøm?? 

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg ligger mest muligt for anker, jeg har altid min lille jolle med mig så jeg kan sejle ind med hunni, den vil kun "gøre" sit på land og det skal den have lov til. Som pensionist syntes jeg det er for mange penge der går til havnepenge når jeg sejler i en måned ad gangen, jeg har ca. 4000,00 kr. om måneden til mad tøj og alt det der skal til for at leve. Så er en gennemsnitlig døgnpris på 125,00 kr.til havne penge ikke med i bugettet.
Jeg har "arvet" en Ipad 2 uden 3G - er der nogen, der ved, om den kan bruges med en navigationsapp, f.x., Navionics ell. Isailor?

1691
Jeg har "arvet" en Ipad 2 uden 3G - er der nogen, der ved, om den kan bruges med en navigationsapp, f.x., Navionics ell. Isailor?

1691
Skrevet af 1691 på 03 apr 2014 07:17

Jeg har "arvet" en Ipad 2 uden 3G - er der nogen, der ved, om den kan bruges med en navigationsapp, f.x., Navionics ell. Isailor?
Nu er denne tråd fra 18 marts 2013, så det var nok en ide du startede en ny tråd i stedet for.



 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis