Opbevaring af brænde

Hej LDS,

Er der ikke nogen som har lidt kreativ input til en flot, smart, nem, nytænkende måde at stable/opbevare kløvet brænde på?

Det kan selvfølgelig stables på traditionel vis, men kan det ikke laves om til noget som pynter i haven?
Hej LDS, Er der ikke nogen som har lidt kreativ... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kom lige i tanke om en anden brændeopbevaring jeg havde lavet i mit sommerhus for nogle år siden..

Her er det en mere "traditionel" brændestak - men med en midterstolpe - hvor jeg havde lavet et "løst" tag, der fulgte med højden på brændestakken... og blev styret af midterstolpen.

og nu har jeg lært at uploade billeder... så til inspiration..

mvh Flemming

Hej Flemming,

Det ser godt ud. Er det nemt nok at få vredet rionettet rundt så det bliver nogen lunde cylindrisk?
Hej igen

Ja nettet bliver rundt - giver sig selv - og jeg har et overlap på 1-2 "tern". Såre simpelt.

- og taget på sommerhusudgaven har jeg bare løftet det af når vi har været i gang med opfyldningen og på igen efterfølgende - men kan sikkert fint suppleres med en tajle.

;D
der er også en gut her, der er ferm til at stable.
Jeg har selv lavet et lille hyggeligt brændehus på terrassen. Der er indbygget lys i loftet, så det ser hyggeligt ud når der er mørkt
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis