Overføre billeder fra mobiltlf til PC

Jeg har en mobiltelefon Nokia 2730 C - 1, hvori der er et fotografisk apparat.
Jeg ville så overføre nogle prøvebilleder til PCen. Jeg forsøgte med et kabel. PCen registrerede osv telefonen, men var ikke sindet at overføre noget, som når jeg tilslutter mit alm. digitalkamera.

Så forsøgte jeg om den kunne overføre noget med bluetooth, men der var ingen reaktion, selv om jeg er lykkedes med at få et headset til at fungere på telefonen med denne blå tand. Så telefonen må indeholde denne funktion, men jeg kan bare ikke finde den.

Er der nogen, der kan lede mig på vej? 
Jeg har downloaded brugervejledningen, som ikke har noget omkring overførsel af skilderier.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg har en mobiltelefon Nokia 2730 C - 1, hvori... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det ligger langt uden for det jeg tør rode med, idet jeg har erfaring for, at piller jeg i noget af den slags, så sker de katastrofer, som ingen andre har været ude for!
Hovsa!, det var da mærkeligt!, det plejer da ikke at ske!, er kommentarerne almindeligvis. Det indvarsler som regel rigtig meget efterfølgende arbejde. Især hvis min søn har været igang med ekvilibristiske udfoldelser, har jeg rigtig, rigtig meget arbejde med at finde ud af at få tingene tilbage til normal standard, hvis ikke det er totalt forsvundet. Han må overhovedet ikke røre ved min PC længere. Alt skal gå satans forbandet stærkt, og så bliver der tastet forkert, og tilbage igen og et nyt vildt forsøg, Hovsa, og tilbage igen. Det er til at blive idiot af at overvære.
Jeg ved slet ikke om jeg har en kortlæser i min PC og jeg har kun begrænset viden om, der evt. er et kort ud over SIMkortet i min tlf.

Jeg fandt blåtandsikonet som Polobjørn nævner, men det affødte så ikke den store forløsning. Men et eller andet sker.

Ja, jeg indrømmer jo også gerne, at jeg er IT analfabet!

Med venlig hilsen
ktm

 

Jo det ville desværre kræve en internetforbindelse.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis