Ideer til nye tilbud

Tilbudskonceptet har indtil nu vist sig at være en succes. I skrivende stund har 85 købt!

Det er langt, langt over hvad jeg havde forventet! Derfor synes jeg, at vi skal prøve igen med nogle nye gode tilbud.

Så er der nogen der har ideer til hvad der kunne være spændende at få tilbud på?

Bare fyr løs.

Jeg har tænkt på f.eks.:

  • Træpiller (selvom jeg ikke selv har pillefyr)
  • Brænde
  • Boremaskiner eller andet værktøj
  • Robotstøvsugere eller -græsslåmaskiner
  • Flis, granitskærver mv. (til om sommeren)
  • Maling

Lad os få alle ideer på bordet og så skal jeg nok prøve at finde leverandører der er klar til at give f.eks. 50% rabat.


Mvh. AllanE
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
gør det selv værksteder?
Jeg har ikke nogen gode ideer, og har -bortset fra et husbyggeprojekt- ikke lige noget jeg skal have købt.

Men det er en kanon god ide med gruppeindkøbskonceptet, som du har lanceret, AllanE.

God ide og godt initiativ!

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Efterisolering af taget, loftet og hulmur.
Nu hvor vi alle finder ud af hvor slemt det står til efter termograferingen...

Og AKKU-værktøj kan man jo altid bruge.

Mega-fed idé du har fundet på!
jubiii. træpiller til halv pris, det lyder næsten for godt til at være sandt

det kan da få enhver der har et pillefyr , til at juble

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Skrevet af Rolias på 08 feb 2012 17:28
jubiii. træpiller til halv pris, det lyder næsten for godt til at være sandt

det kan da få enhver der har et pillefyr , til at juble

Den er jeg med på!!
Især her på Hovedøen, er det da helt ad H til med pillepriser ift. henne på halvøen. 
I en anden tråd omkring pillefyr ser jeg, at jydskere rask væk kalkulerer med 1500 kr. pr. tons, hvor jeg ikke kan komme under 2100 kr. pr tons OG IKKE PR PALLE. 
En palle kan svinge fra 750 - 1000 kg, hvilket til samme stk.pris giver en betragtelig forskel i tons-prisen. Dertil kommer evt. pris for selve pallen og transport. Det er noget kryptisk at udregne kg. prisen og forhandlerne er ferme til at sløre disse forhold, især de dyrere af slagsen.

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
jem og fix har barlinek 8mm på tilbud til 2kr pr.kg
det er noget af det billigste,,,  men så skal du også selv slæbe!!!

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Jo, men det er jo ikke mere fordelagtigt, end Danish Agro til ca. 2100 leveret i mindre portioner ad gangen.
Med en lille tændstikæske på hjul, der knapt må læsse 1 ton og skal køre 50 km med en Land Rover og skal læsse sæk for sæk af og bære dem ind, er dur det ligesom ikke!
Der er dog ingen tvivl om, at hvis vi kunne blive tilstrækkelig mange, evt i et samarbejde med gutterne på Stoker Pro, så kunne vi nok udvirke noget, der virkelig ville batte.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej i forumet.

Vi så jeres tilbudskategori, og vil i den forbindelse høre om der er interesse for tilbud på komposit produkter til glasfiber og kulfiber arbejde?

Mvh
Ekomposit

Alt du skal bruge til arbejde med kulfiber, glasfiber og epoxy.
Der er jo en del bådejere her, både motor- og sejlbåde..

Noget der ofte bliver ledt efter er kalechestof og indvendig beklædning til en rimelig pris...

Og så bruger vi jo alle bundmaling hvert forår..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej med jer alle.

Inspireret af en anden tråd omkring el pris, kom jeg på den ide at der jo er et ret stort forbruger potentiale hos os samlet som en gruppe. Og hvad bruger vi alle (eller langt de fleste), nemlig vi er jo EL forbrugere og ed et frit marked kan alle leverandørere jo byde ind som forsynings selskab uanset hvor i landet vi bor :-)
Men et andet sted der også rummer et stor tilsvarende potentiale er GAS leverancen... Her er vi nok ikke alle forbrugere, men vi er fortsat rigtig mange....

Og som alm dansker presses økonomien jo, specielt hvor rentefradraget nedtrappes, en "gave" fra den blå regering der tager en større og større del af rådighedsbeløbet i de kommende år!

Så der skal jo spares hvor man kan og steder hvor der nok kan hentes lidt er el og ikke mindst gas.

Så mine forslag vil være:
- EL
- GAS


MVH Njord

MVH Njord
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også