Ideer til nye tilbud

Tilbudskonceptet har indtil nu vist sig at være en succes. I skrivende stund har 85 købt!

Det er langt, langt over hvad jeg havde forventet! Derfor synes jeg, at vi skal prøve igen med nogle nye gode tilbud.

Så er der nogen der har ideer til hvad der kunne være spændende at få tilbud på?

Bare fyr løs.

Jeg har tænkt på f.eks.:

  • Træpiller (selvom jeg ikke selv har pillefyr)
  • Brænde
  • Boremaskiner eller andet værktøj
  • Robotstøvsugere eller -græsslåmaskiner
  • Flis, granitskærver mv. (til om sommeren)
  • Maling

Lad os få alle ideer på bordet og så skal jeg nok prøve at finde leverandører der er klar til at give f.eks. 50% rabat.


Mvh. AllanE
Tilbudskonceptet har indtil nu vist sig at være en... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
@grandoldman:

Gode ideer, vi vil undersøge muligheden for de ting du nævner.

Vi er desuden i gang med udviklingen af et glasfiber reparationskit, med alt samlet i et. Er der interesse for et intro tilbud på det?

Mvh
Ekomposit

Alt du skal bruge til arbejde med kulfiber, glasfiber og epoxy.
Noget jeg selv går og kigger på er solceller, og der kommer jo hele tiden nye leverandører til.
Måske det kunne være en idé?

 Aldrig gå ned på udstyr!

Skrevet af Ekomposit på 23 apr 2012 13:29
@grandoldman:

Gode ideer, vi vil undersøge muligheden for de ting du nævner.

Vi er desuden i gang med udviklingen af et glasfiber reparationskit, med alt samlet i et. Er der interesse for et intro tilbud på det?

Mvh
Ekomposit

Hej Ekomposit

Der er admin/ejer af dette forum der spørger efter forslag til hvilke reklamer/tilbud vi kunne være interesseret i på Lav-det-selv.
og fra mig var det et forslag.. 

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej med jer

Jeg har lavet en ny funktion på LDS, nemlig et sted hvor vi alle kan foreslå kommende "gruppekøb". Det er dog ikke "offentliggjort" endnu, men jeg har brug for jeres hjælp:

Vil I hjælpe ved at klikke ind og indtaste jeres forslag til ting I gerne vil have gode priser på? På den måde får det en flyvende start med masser af spændende forslag.

Sig til, hvis der er problemer og lad mig endelig høre hvad I synes om funktionen.

I finder det her: www.lav-det-selv.dk/tilbud/ideer

Takker!


Mvh. AllanE
Skrevet af hans2.hansen på 15 maj 2012 19:18
kommer søgefæltet snart.!!!

Hej hans

Tryk på menupunktet "Søg" i toppen - dér har du søgefeltet



Mvh. AllanE
Hej alle

Jeg tillader mig lige, at hive dette (gamle) indlæg op igen. Vi har nemlig lige relanceret muligheden for at foreslå gruppekøb, dvs. særlige tilbud til alle brugere på LDS.

Jeg ved at flere af jer kom med forslag dengang, men vi fik ikke rigtig ført det ud i livet pga. manglende tid tid at arrangere gruppekøbene. Nu er det relanceret og der vil blive lagt mere energi i det fremover.

Så derfor: Kom meget gerne med alle jeres forslag og stemmer på Gruppekøb-ide siden. Jo flere der byder ind, jo større er chancen for at vi kan skaffe gode priser. ALLE forslag er velkomne.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også