Afmelde reklamemails/slette bruger

Hej

Jeg har i dag fået en reklame fra Jer eller Jeres samarbejdspartnere i min på min mail-adresse.

Dette ønsker jeg under ingen omstændigheder.

Jeg kan ikke se noget sted, at jeg har sagt ja til at I må fremsende reklamer til mig.

Jeg har forsøgt at finde et sted i min profil, hvor jeg kan framelde mig reklamemails, men dette synes jeg ikke jeg kan. Er det fordi det ikke findes, eller er det bare mig, som er blind?

Alternativt vil jeg gerne lukke min profil. Dette kan jeg dog heller ikke finde ud af.

Er der en venlig sjæl, som kan fortælle mig, hvordan jeg gør?

En ting er helt sikkert. Jeg ønsker ikke reklamer i min indbakke.
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Styr dig dog lidt mand, det er første gang vi får sådan en mail fra LDS, og der er nok ikke mange der kan bruge det til noget, men slet den dog og så er den potte ude.
Og tænk så lige over at LDS er gratis, og det skyldes kun at Jørgen & Allan E bruger deres fritid på at servicere vi andre. Men som det sikkert er dig bekendt kan en computer ikke køre uden strøm og fornyelser ind imellem. Derfor er de nød til at have reklame søjler på siden og fordi der så kommer en enkelt reklame fra AlanE, skulle vel ikke kunne ødelægge noget.
Eller du har måske slet ikke fået noget til gengæld i den tid du har været på LDS.
Jeg er sikker på, at Jørgen eller Allan har sendt den i den bedste mening, ligesom alle de andre spam-afsendere nok også mener, at jeg har brug for netop deres produkt. Og jo, jeg har været glad for denne side, og har også forsøgt selv at bidrage med det, som jeg har lidt viden om. Men reklamer i min indbakke, det er desværre nok til at jeg ikke ønsker, at bruge siden, hvis jeg ikke kan blive fri for dem.

Jeg vil meget gerne selv træffe beslutning om, hvorvidt erhvervsdrivende skal sende reklamer til min email. Derfor ønsker jeg svar på, om det er muligt at framelde sig reklamer fra denne side, eller om jeg skal slette min profil - og hvordan jeg i givet fald gør det.
Hej jenshøj!

Som jeg også har skrevet i andet indlæg, beklager jeg rigtig meget, hvis mailen har været irriterende. Vi har ikke før sendt mails ud og har derfor ikke tidligere haft en "nej tak til flere mails". Det har vi nu: Klik på linket nederst i mailen, så bliver din mailadresse fjernet fra listen og du får ikke flere mails om tilbud på LDS.

Jeg vil også udvide profil-siden, så man kan styre det dét. Men for nu, så brug linket.


Mvh. AllanE
I min arigskab krøllede jeg mailen sammen, hoppede på den, hvorefter jeg satte ild til den (=slettede den uden at læse indholdet). Så jeg kan desværre ikke klikke på noget link.

Jeg ser frem til, at profilsiden bliver udvidet.
Ja, jeg tør ikke sende den til dig igen for at give dig linket

Jeg går ind nu og fjerner din mailadresse fra mailinglisten.

Mvh. AllanE
Annonce
Ikke så sært at der findes krige her på Jord!

Med venlig hilsen
ktm

 

Haha der skal sku ikk meget til at få folk op i det røde felt da.

R. C. Nielsen

Uanset hvad, skal I lige læse lov om markedsføring igennem. Ikke fordi det generer mig, men I ved jo hvor store bøder der er blevet delt ud igennem tiden. Taksten er 100 kr. pr. mail.

Det er kun ved indgåelse af et køb at I kan tilmelde brugere reklamemails automatisk. Og her skal det fremgå klart ved købet (og man skal kunne vælge det fra). Desuden er det kun produkter i samme kategori I må sende mails om. Har man købt en computer, må man gerne sende reklamer im andre computere, men ikke om printere.

Jeg sidder med sådan noget til daglig og ved godt at det er kompliceret, hvad man må og ikke må
Nej, og så på en fridag

Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

Jeg har klikket på linket, men havner så bare på LDS forsiden. Jeg ved altså ikke om jeg rent faktisk er blevet slettet fra listen eller ej? Jeg synes at der burde komme en eller anden form for "du er nu afmeldt" besked på skærmen.

For at komme eventuelle hidsige reaktioner i forkøbet: dette indlæg er hverken skrevet i hidsighed eller arrigskab, men blot med let iritation, og med håb om at jeg er slettet fra spam-listen
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis