Afmelde reklamemails/slette bruger

Hej

Jeg har i dag fået en reklame fra Jer eller Jeres samarbejdspartnere i min på min mail-adresse.

Dette ønsker jeg under ingen omstændigheder.

Jeg kan ikke se noget sted, at jeg har sagt ja til at I må fremsende reklamer til mig.

Jeg har forsøgt at finde et sted i min profil, hvor jeg kan framelde mig reklamemails, men dette synes jeg ikke jeg kan. Er det fordi det ikke findes, eller er det bare mig, som er blind?

Alternativt vil jeg gerne lukke min profil. Dette kan jeg dog heller ikke finde ud af.

Er der en venlig sjæl, som kan fortælle mig, hvordan jeg gør?

En ting er helt sikkert. Jeg ønsker ikke reklamer i min indbakke.
Hej Jeg har i dag fået en reklame fra Jer eller... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er fuldstændigt uacceptabelt at de ansvarlige for LDS opfordrer til at brugerne framelder sig fremtidige reklame mails aktivt, via et link i den omtalte mail.

En korrekt og professionel håndtering af denne fadæse, ville være at der fremover ikke blev sendt noget som helst ud og dem der fremover måtte ønske reklame mails, selv går aktivt ind og tilmelder sig det.

Jeg tror ikke der er noget i denne sag der er gjort i ondskab, men jeg kan ikke forestille mig at de ansvarlige for dette site er klar over konsekvenserne der kan være ved at sende spam mails.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Så meget brok? Jeg synes ikke at her er meget brok, men hvis man ikke påpeger når noget er forkert, så bliver det jo ikke rettet vel

Hej

Min første reaktion var også forundring "gør LDS" nu også sådan, men så kom jeg til at tænke på alt det "gratis" arbejde som bliver udført af AllanE og de andre som holder LDS i gang og så var det jo første gang og jeg så straks at man også kunne framelde sig flere mails af den type, fordi jeg læste hele mailen !
 
Er det ikke lige at over reagere at ville slette sin profil samt mange andre ting ? pga. en mail ?  jeg synes det er ret harmløst  - om det er lovligt eller ej skal jeg ikke kunne sige, men verden går ikke under for mig fordi jeg får en ( måske ) uønsket mail.

AllanE du har min fulde støtte - håber at du og de andre der driver LDS gider at blive ved på trods af nogle ( efter min mening ) hysteriske over reaktioner på en enkelt mail.

Hilsner fra Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Kan vi lukke tråden her?

Jeg har fået svar på mit spørgsmål, om hvordan man afmelder sig reklamer på mail fra denne side.

Jeg har ikke ønsket at starte en debat om hvorvidt, det er acceptabelt eller ej at udsende reklamer, ligesom mit holdning om, at jeg ikke ønsker reklamer i min indbakke ikke er til debat.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis