Nyt: Supertilbud på LDS

Mange har nok allerede lagt mærke til det nye menu-punkt "Tilbud" i toppen!

Vi prøver et nyt koncept af: Gode tilbud til alle medlemmer på LDS. Tanken er, at vi kører ét tilbud af gangen og at det tilbud skal være "ekstraordinært" godt for at blive vist på LDS.

Som pilotprojekt har vi lavet en aftale med et firma der laver termografering af boliger og rådgiver om energiforbedringer. Tilbuddet er enkelt: En komplet gennemgang af din bolig, inde og ude, med minimum 15 billeder for 1.250 kr.

Derudover får vi 25% rabat på tilkøb, f.eks. gennemgang af Go' Energi tjekliste, analyseret, skriftlig rapport med råd til forbedringerne, "blowerdoor" dvs. sætte hele huset i undertryk, mens billeder bliver taget m.fl.

Jeg synes det er et spændende tilbud vi har fået.

Jeg håber at I tager godt imod det nye koncept. Vi starter med termografi som pilotprojekt og vil derefter jagte flere tilbud.

Fortæl gerne hvad I synes om konceptet og om det konkrete tilbud fra Termo-service.


Mvh. AllanE
Mange har nok allerede lagt mærke til det nye menu... Vis hele indlægget
48 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Til alle jer der overhovedet ikke kan se noget problem i at modtage uønskede emails...
Skriv jeres email adresse her så skal jeg prøve og se om jeg kan overbesvise jer om at det er irriterende at modtage uønskede emails.
kan absolut intet problem se i at en mail fra dette forum er blevet sendt ved en fejl. man lære af sine fejl og de har rettet den fejl, er dette emne ikke ved og være kørt langt nok ud
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det er da en pudsig måde at diskutere på.
Vi taler om at modtage enkelte tilbud som fam. E kan finde frem til, til gavn i første tilfælde for 85 af sitets brugere.
Vi taler ikke om at åbne sig for alle mulige underlige tilbud om spil, russerkvinder, sex, politik og andet inferiørt.
Hvis du tænker dig rigtig godt og grundigt om, vil du sikkert kunne ane en vis forskel?
Og nej, du får sandelig ikke min e-mail adr. med de triste trusler du udslynger.
Ærgerligt at et sådant initiativ evt. skal ødelægges for de mange af nogle få.


Med venlig hilsen
ktm

 

Apropos reklamer, så må man da sige at nogle er mere seriøse end andre..



Ahh, Patricia, 16kg kan vist ikke klare det  Så kan man da vist snakke om useriøse reklamer

Hov undskyld - Det nærmer sig vist SPAM det her..

Iøvrigt, Super initiativ mht. til supertilbud på LDS!

Mvh. Martin

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Det kunne da være, at man skulle gøre som Patricia
Og komme tilbage til ungdommens kampvægt

Men, nå nej, så kan man vel ikke være i fred for pigerne, som nu også er blevet lidt overmodne!

Med venlig hilsen
ktm

 

Er du klar over hvor koldt de tynde har det i denne kulde, godt jeg ikke som patricia er gået 3 størrelser ned i BH.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Uanset om det er en eller 100 reklamemails, så er jeg af princip imod reklamemails hvis man ikke selv har meldt sig til.

Fint med tilbud her på siden, men reklamemails skal man aktivt tilmelde sig.

mvh jan
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også