Nyt: Supertilbud på LDS

Mange har nok allerede lagt mærke til det nye menu-punkt "Tilbud" i toppen!

Vi prøver et nyt koncept af: Gode tilbud til alle medlemmer på LDS. Tanken er, at vi kører ét tilbud af gangen og at det tilbud skal være "ekstraordinært" godt for at blive vist på LDS.

Som pilotprojekt har vi lavet en aftale med et firma der laver termografering af boliger og rådgiver om energiforbedringer. Tilbuddet er enkelt: En komplet gennemgang af din bolig, inde og ude, med minimum 15 billeder for 1.250 kr.

Derudover får vi 25% rabat på tilkøb, f.eks. gennemgang af Go' Energi tjekliste, analyseret, skriftlig rapport med råd til forbedringerne, "blowerdoor" dvs. sætte hele huset i undertryk, mens billeder bliver taget m.fl.

Jeg synes det er et spændende tilbud vi har fået.

Jeg håber at I tager godt imod det nye koncept. Vi starter med termografi som pilotprojekt og vil derefter jagte flere tilbud.

Fortæl gerne hvad I synes om konceptet og om det konkrete tilbud fra Termo-service.


Mvh. AllanE
Mange har nok allerede lagt mærke til det nye menu... Vis hele indlægget
48 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Rolias på 28 jan 2012 19:33
Klap lige hesten, hvis du er bare en lille smule aktiv her på siden,
ja så får du da mange mails,(som du bare sletter når du har læst dem)
en mail mere, det kan da ikke bringe mig op i det røde felt
der er opbakning til jørgen og allan herfra!

Hvis det er mig du svarer (lidt svært når du ikke citerer nogen) er jeg skam helt rolig, jeg påpeger blot risikoen for at få en ubehagelig sag på halsen. Jeg vil gerne have at LDS eksisterer om ½ år...
Er det mig, der er særlig meget ubegavet, men kan man ikke bare kategorisere mails fra Lav-det-selv som spam og få sin spamfighter til at sortere det fra?
På den måde vil "problemet" jo være løst.

Jeg er mildt sagt forbløffet over de mange meget sure reaktioner.

Jeg ser frem til flere tilbud, selv om jeg ikke benytter det nuværende, som jeg synes lyder fordelagtigt, hvis man har lyst til at bruge det.
Ikke alene pga "noget for noget", men også fordi jeg så glimrende kan se et meget større perspektiv i tanken.
Håber ikke I mister lysten, fam. E!!


Med venlig hilsen
ktm

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg har altså også lidt svært ved at finde proportionerne i nogle af de indlæg/udfald der kommer til udtryk her.

Om det er ulovligt eller ikke, det ved jeg ikke.
Om det er til glæde eller ulempe for de fleste, det ved jeg ikke.

AdminE har skaffet et godt tilbud, som nogle kan få glæde af. Det er en ny feature for sitet, som afprøves både med hensyn til form og interesse. Skulle vi ikke tage positivt imod det fremfor at sable manden ned?
I stedet kunne vi opfordre AdminE til andre løsninger, f.eks at sende det i en privat mail til os alle, eller som ovenstående, at man skal tilmelde sig til reklamer indenfor nogle kategorier, hvis man er interesseret. Lad os være konstruktive i stedet for.

Og skulle vi så ikke lade freden sænke sig over land og by mens vi glæder os over et site, som bringer os en masse gode oplevelser.

God søndag.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Det jeg kan læse mig til ud fra markedsføringslovens paragraf 6, så er det ikke tilladt at sende uopfordret reklamemails på den måde som det her har været gjort. Som jeg forstår det så skal man også aktivt melde TIL, at man ønsker at modtage reklame, og ikke aktivt melde fra ...
Og som flere siger, så vil det jo være surt at få en kæmpe bøde for sådan en forseelse ...

Hvis computerspil var skadelige ville vi have en hel generation der rendte rundt i mørke rum og spiste små piller mens de lyttede til monoton musik...

selvfølgelig skal manden (allanE. red.) lige prøve noget nyt.
men jeg undskylder min udtaelser.

hvis det er en ren tilbud så er det i orden. at den bare "plopper" ind i mailen
udenvider. så kan brugerne altid slætte hvis de ikke er interesert. i den.!


ktm.

har du drukket lidt nitro. så du får mere smæk i optrækket.


og jeg har puttet lidt sukker i snapsen så jeg bliver sød.


LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Jeg har lige bestilt tilbudet + en ananyse.
Jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at forløbe og påtænker at skrive her i forumet igen når jeg har haft besøg af firmaet, hvor jeg vil fortælle om oplevelsen.

Rigtig god Søndag til alle..

MVH
Ham med det nyere hus som virker lidt utæt?
Skrevet af monograf på 29 jan 2012 12:26
Jeg har lige bestilt tilbudet + en ananyse.
Jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at forløbe og påtænker at skrive her i forumet igen når jeg har haft besøg af firmaet, hvor jeg vil fortælle om oplevelsen.

Rigtig god Søndag til alle..

MVH
Ham med det nyere hus som virker lidt utæt?
Ja altså, det er huset der virker utæt ikke manden selv

God Søndag..

er ny her på siden, har været glad og er glad for siden.

men helt ærligt lovligt eller ulovligt folkene bag denne side har svaret på kritikken og lavede den åbenbart meget ønskede knap så folk der ikke vil have flere mails ikke får flere.

kom op af stigen fra børnehave plan og vær glad for siden, tror det tager 3 sek og slette en uønsket mail ingen har vel så travlt at de ikke har tid til det.

håber på mange gode tråde i dette forum og hvis i skulle have lyst til og sende en mail [email protected] skal i være velkommen, der går nemlig ikke noget af mig for og trykke på slet knappen hvis det har min interesse.

Skrevet af Henrik@p på 30 jan 2012 07:24

er ny her på siden, har været glad og er glad for siden.

men helt ærligt lovligt eller ulovligt folkene bag denne side har svaret på kritikken og lavede den åbenbart meget ønskede knap så folk der ikke vil have flere mails ikke får flere.

kom op af stigen fra børnehave plan og vær glad for siden, tror det tager 3 sek og slette en uønsket mail ingen har vel så travlt at de ikke har tid til det.

håber på mange gode tråde i dette forum og hvis i skulle have lyst til og sende en mail [email protected] skal i være velkommen, der går nemlig ikke noget af mig for og trykke på slet knappen hvis det har min interesse.



lidt spændende tilgang du har til det, at det jo er ligemeget om det er lovligt eller ulovligt når de nu har svaret på det. det princip gælder desværre bare ikke helt i forhold til lovgivnigen som er ret klar, og som flere nævner så vil det jo netop være surt hvis de endte med en retsag pga at man ikke har tjekket om det var lovligt før man sendte sådan en mail ud.  det kræver jo kun en der er utilfreds nok med fremgangsmåden til at melde siden til forbrugerombudsmanden for overtrædelse af markedsføringsloven. så barske er realiteterne jo netop når man kommer videre fra børnehaven.
kan godt ske det kun tager tre sek. at slette én uønsket mail, men hvis der ikke bliver reageret på den ene mail og folk påpeger at det ikke er i orden at sende de mails så kan en jo pludselig blive til mange...


Hvis computerspil var skadelige ville vi have en hel generation der rendte rundt i mørke rum og spiste små piller mens de lyttede til monoton musik...

og folkene har svaret at de nok skal sørge for det ikke sker igen, og har undskyldt på alle tænkelige måder, hvad med at lade tvivlen komme dem til gode...
sidder der en derude der får ondt i røven af at få en mail og går videre til forbrugerombudsmanden efter at de har læst de forskellige svar går man godt nok i meget små sko, hvad skal de gøre for at blive tilgivet????
hvad bliver det næste?at vi alle sammen fare rundt med kamera, filmer hinanden når vi laver noget ulovligt eller noget der ikke lige passer personen der sidder bag kameraet.
igen lad dog tvivlen komme folk til gode og måske kunne det blive en anelse bedre sted og være.
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også