Mondeo gør knuder.

Jeg tyr langt om længe til et onlineforum, da jeg ikke længere selv ved hvad jeg skal gribe og gøre i.

For halvanden måned siden, skiftede jeg selv toppakningen på min Mondeo 2.0, fra 96. Den har efterfølgende kørt som den skulle, men er de sidste par dage begyndt at skabe sig lidt. Hvis bilen står stille, også i kort tid, er den meget svær at starte. Det er lidt som om, at den lige skal hoste igennem, før den tager ved. Når den så endelig kan gå i halv-tomgang, hvilket mest af alt lyder som tre cylindre, skal den lige have lidt gas for at få den sidste med. Når dette så er overstået, kører den som den skal, men det er en kortvarig fornøjelse. Når bilen har gået 20 km., overopheder motoren.
I forbindelse med ovenstående, er der problemer med varmeapparatet. Det varmer KUN når bilen får middelhård gas, ellers er det kold luft.

Jeg er svært afhængig af min bil, da jeg er deltidsbrandmand, men da jeg samtidig er studerende, har jeg ikke råd til en ny.. Jeg håber at der er en venlig sjæl der kan assistere.
Jeg tyr langt om længe til et onlineforum, da jeg... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan let se hvilken cylinder der er utæt, tændrøret i den er helt rent.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis